IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Бойко Борисов: Нищо не става без четирилентови пътища


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

113
gtf
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
ъъъ нека някой обясни, щото аз не мога да схвана визвишената мисъл на ел-генерало. 1. пътищата хляб не дават, освен на тези, които ги строят ..( и тва е временно щото после трябва да се поддържат).2. с умрела икономика- данъци нема. 3. със слаб и корумпиран държавен контрол редица големи "инвеститори" крият огромните си печалби, под една или друга форма си ги изнасят към фирмата "майка" в тяхната си страна.4. освен пряко за туризма от магистрали ние също нямаме кой знае каква полза...
отговор Сигнализирай
112
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
бил направил 120км магистрали ама друг път
отговор Сигнализирай
111
888
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 14
А защо червените ***, които управляваха България 50 години не построиха първокласни пътища, магистрали, ами оставиха една рухнала инфраструктура, рухнала икономика, многомилиардни задължения, празна хазна, празна здравна и пенсионна каса, заплати по 7 долара. Червените ***, нямате право поне още 50 години да се обаждате.
отговор Сигнализирай
110
до 103
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
И каква "инфраструктура" имаш? Не знам скоро пътувал ли си по някой междуселски път в страната да видиш как се взема разстояние от 15 км. за час, час и нещо! Знаеш ли, че наистина се оглеждах за коларски път, защото щеше да ми е по-лесно да мина по такъв! А какво направиха всички правителства за тези пътища 20 г.? Ами нишо, защото бяха заети с много "важни" държавни дела и те непрекъснато се рушаха! Сега няма как за 2-3 години всички те да бъдат оправени!
отговор Сигнализирай
109
до 119
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Пич изгледаш ми интелигентен и читав човек.Приемам поста ти като шега.Само не казвай,че си гербер?
отговор Сигнализирай
108
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 8
жалките червени за половин век една магистрала не можаха да построят щото са нещастнициа селянчето от банкя успя
отговор Сигнализирай
107
До 109
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Карнобат-Бургас ,Харманли-Свиленград(тук Бойко удари маркировката и я откри втори път), Чирпан-Ст.Загора ,една трета от "Люлин" ,подготвени всички проекти за двата лота на "Тракия",които сега се правят и над 3 000 км рехабилитирани второкласни пътища.Проблема на предишните беше ,че не кудкудякат като сегашните за всеки км път.Ето виж ти дори не знаеш какво е направено при Станишев но се изказваш умно ,умно
отговор Сигнализирай
106
паметлив
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
и още:4. Вторият подучастък между Чирпан и Стара Загора от края на 186-ти km до 208-ми km действа от 5 октомври 2007 г. или 22 км. 5.На 16 май 2007 е открит готов участък от 16,6 км между Харманли и Любимец. 6.На 31 януари 2007 година е открита първата отсечка от магистрала Струма, която е с дължина 19 км от Драгичево до Долна Диканя. Общо построено от правителството на Станишев 144.3 км.
отговор Сигнализирай
105
паметлив
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Ето:30 декември 2005 г. е открита отсечката Шумен - Каспичан с дължина 12,8 km 2. / Карнобат Бургас/ Участъкът е с дължина от 35,2 km. Той започва от края на 325-ти km и стига до края на магистралата при последния 360-ти km, където тя свършва при пътния възел на бургаския кв. Ветрен и първокласния път гр. Бургас Участъкът е в експлоатация от 2 ноември 2006 г. 3.Лот 1 - между Оризово и Чирпан .Участъкът е с дължина от 38,7 km. Първият подучастък e в експлоатация от 1 юли 2006.
отговор Сигнализирай
104
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Бреее.. то не бе Бойко, не бяха магистрали , не бе буца масло.... барем един ден без изцепки не може ли да мине :)))
отговор Сигнализирай
Новини