IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Бойко Борисов: Нищо не става без четирилентови пътища


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
osata
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 13
Ще има ли ден, в който ББ да не е някъде на посещение и да открива нещо ново или ремонтирано? Чудя се това вече не избива ли на мания? Нека да се строи, нека да имаме все по-хубави поводи, но трябва ли непременно министър-председателят да присъства? Няма ли да се осмели някой от съветниците му поне да му намекне да ограничи тези посещения?
отговор Сигнализирай
22
възмутен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Икономика * Финанси * Индустрия * Земеделие * Търговия * Транспорт * Туризъм * Телекомуникации * СиндикатиНачало / Икономика / Транспорт / Безпаричие понижи "Хемус" в скоростен пътБезпаричие понижи "Хемус" в скоростен път21.01.2012, 12:15 (обновена 21.01.2012, 13:00)news.bgКоментари (20)лиляна павловаМинистър Павлова е в Плевен за представянето на програмата Джесика, която ще подпомага финансово проекти за устойчиво и интегрирано градско развитиеКабинетът понижи Хемус" от магистрала в скоростен път. Това стана ясно от казаното от регионалния министър Павлова, че скоростният път "Хемус" е вторият по важност проект след магистрала "Струма".По думите на Павлова, цитирани от БНР, пътят може да бъде завършен до 2018 година, ако през 2014 -та започне строителството в участъка между Плевенска и Ловешка област, за който сега се извършват технически процедури.Министър Лиляна Павлова участва в Плевен в представянето на програмата Джесика, която ще подпомага финансово проекти за устойчиво и интегрирано градско развитие.Разбира се, индикативната стойност към днешна дата е над милиард и 200 милиона евро, които са необходими за цялото трасе от София до Шумен. Именно затова ние предлагаме първо сега в Закона за пътищата и в дългосрочен план, в зависимост и от трафик и от възможности за финансиране да направим 4-лентов скоростен път, а вече във времето напред, ако имаме необходимост и финансов ресурс да разширим и с аварийни ленти, уточнява Павлова.По думите й Северна България е най-бедният регион в Европа, именно затова това, което се планира в дългосрочен план като инвестиции е целенасочено инвестиране в този регион, така че да може да се подпомогне неговото развитие не само в пътна, но и в техническа, социална и културно-образователна инфраструктура.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 26
Лелее! Комунизите беснеят! Ако до края на мандата на ГЕРБ станат готови "Такия", софийското метро, Дунав мост 2, "Струма" до Благоевград и нови отсечки от "Хемус" и "Марица", въобще не виждам кой балама ще се върже на червената им бюлетина с изключение на зомбираните, разбира се...
отговор Сигнализирай
20
d
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
e dai temu na tozi klout pati6ta da qde
отговор Сигнализирай
19
Ужас
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
"Заедно с министъра на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова Борисов присъства на среща в Руси за запознаване" РУСИ?!?!?!?!? Майко мила...А относно новината - първо в другите държави за строенето на нормални пътище не се хвалят всеки ден! Второ - заплатата на учител тук е 2 пъти по-ниска от заплатата на учител в Индия! ФАКТ! Много по-важен факт от магистралите! Ще го проумеете, но ще е късно...ако вече не е...
отговор Сигнализирай
18
boqn4o
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 12
Хората да искат силна икономика, но не и магистрали е все едно някой пациент да дойде при мен с инфаркт, аз да му кажа: Имаш инфаркт, увредено ти е сърцето, трябва да ти отпушим коронарната артерия, а той да ми отговори: Аз не искам да ми отпушваш коронарната артерия, а да ми излекуваш сърцето.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 10
те нашата малка квартална уличка не могат изчисти,все ги изненадва снега,та как четири реда снегорини,четирилентов е само сандвича на ИФ.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
"Ако всичко продължи в същия дух след 20-тина години пътищата ще са гладки като стъкло щото няма да има хора да ги износват! "Ако не се строят със СИГУРНОСТ никой няма да има в България! Поне има някакви надежди след като се построят да дойдат инвеститори и да има работа за същите тези хора!
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 10
BOCE TIA MAGISTRALI SHTE TI iziadat premierrskia post dogodina.VERVAI MI GARANTORANO OT GERB
отговор Сигнализирай
14
Peshicha
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Da ama hubava bani4ka i hubav aiirqn,ne mojesh da otre4esh!
отговор Сигнализирай
Новини