IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Влак аварирал заради отказали спирачки


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

34
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Не....БДЖ - Боже Докарай ни Живи!
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
БДЖ- Бавни Дърти Железници. Снощи три часа стояхме на Земен щот локомотива изпуши и умряхме от студ и путаме началник влака ще се стоплят ли вагоните, а тя отговаря, че изобщо да сме благодарни, че се движим. И за това слязох на Ямбол да хвана авотбуса. Ба си простотията.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Пълен Глъм! А снощи влакът Бургас-София е пътувал общо 13 часа, отново заради повреда в 100-годишните влакове на БДДЖ. Без коментар !!!
отговор Сигнализирай
31
pege
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
на тоя студ нормално е въздуха в спирачният балон да кондензира и замръзне и спирачки нанай. Тоя конденз трябва някой да го източи. Може би московски а?
отговор Сигнализирай
30
vaiko
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Това е само началото.Кой сега ще понесе отговорноста.Дали тези който съкратиха хората и обявиха,че стачката е незаконна.Отдел безопаснос дали подсмърчат сега или ще го минат НОРМАЛЕН ПРОИЗВОДСТВЕН РИСК за да защитят ръководството.Няма ли най-после тая железница да бъде ръководена от истински железничари а не от ***.
отговор Сигнализирай
29
Яко
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Що не се е опитал да спре чрез интернета? Или пък "он ***"?
отговор Сигнализирай
28
Стар железничар
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Тези хора,които сега управляват БДЖ, все още не могат и не искат да проумеят, че железниците се един "жив организъм",със професионално обучаван досега персонал, работещ на смени от по 12 часа! Решиха,че могат да съкратят както отделни"бурмички", така и цели "възли и детайли" от този организъм,но оставиха абсолютно неподготвени лица в Централното си управление в София. Ако имаше ревизор вагони, при съкратената проба, щеше да се установи тази авария! При следващият случай,ръководството-в ПАНДИЗА!
отговор Сигнализирай
27
Томас
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 16
Как ще спре с двигател - то да не е двг - електрически мотор е
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
И нито една от всичките му спирачки не работи?!Кво става ако опита да спре със двигател?
отговор Сигнализирай
25
RZArector
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Добре че е минало без по-сериозни поражения, защото тези които са пътували през Мездра знаят че на влизане в гарата (от посока Враца) има спускане, освен това гарата е ограничена до Vmax 25 км/ч, пък и да не беше, за да продължи влака към Роман няма как да избегне отклонението в стрелките. Вадете си изводите сами! Било е цяло чудо, че влака не е изпаднал някъде из стрелките!ПС: до 28, не са я пропуснали, аз първо от там научих :)
отговор Сигнализирай
Новини