IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Вече и в двете посоки по "Тракия" в участъка Зимница-Ямбол


Обратно в новината

Коментари Коментари

123
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
ПРЕДИДВЕ СЕДМИЦИ ОТКРИХА ДЯСНОТО ЧАСТ НА МАГИСТРАЛАТА, А СЕГА ББ ТЪРЖЕСТВЕНО ПУСКА ЛЯВАТА СТРАНА.СЕГА ОЧАКВАМЕ ПО СТАРА НЕГОВА ТРАДИЦИЯ ДА ОТКРИЕ И ДВЕТЕ ЧАСТИ ЗАЕДНО!И ТО ПОНЕ ДВА-ТРИ ПЪТИ !!!
отговор Сигнализирай
122
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
bravo na borisov ,naistina xorata mizerstvat no pone se pravi neshto dori i da e magistrali ,drygite predi ne pravexa nishto samo kradiaxa ,ne che tia ne kradat no pone praviat .
отговор Сигнализирай
121
гербер
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
кой пък ходи вече в зимница и ямбол
отговор Сигнализирай
120
Пантелей
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
За новите участъци ОК за сега но около Пловдив магистралата е в плачевно състояние. Миналия месец обиколих половин Европа включително Сърбия, Унгария, Словения и Хърватска е ми какво да ви кажа няма по-лоша магистрала от нашата. Дано след като завършат Лот 4 догодина да се направи основен ремонт разбирай преасвалтиране на целите платна а не само кръпки.
отговор Сигнализирай
119
Очевидно
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Очевидно е, че в този форум коментарите бият по идиотщина всичко -- вижте напр. 135, 134, 130. Едно постоянно оплакване се носи и вайкане. Абе *** при този чалга манталитет които витае в България, плюс крадливост и интелектуална ограниченостпса и заплати и всичко ни е по-добре от това което заслужаваме.Да не забравяме, че сме
отговор Сигнализирай
118
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 14
Пълна идиотщина е тая магистрала тя отдавна е загубила икономическото си значение довършването е избиване на комплекси и инерция в мисленето на управляващите,ако имат такива способностти.При соца може да е имало значение оста София-пристанище Бургас, но сега осите на товаро и пътникопоток са други,с тази магистрала вместо да се отвори страната към Европа се затваря в кръга Турция-Гърция.Някой ще каже "да ама морето ",но 1/2 от потенциала на София и други вече почиват на Бяло море и трудно ще се
отговор Сигнализирай
117
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 12
Гърбавите калинки изпадат в несвестен бяс. Бе калинкообразни...успукойти съ. Не сте у властта въпреки, че си представяте че сте. *** не сте. Като се тупаш кат *** по гърдите и викаш "Гееееееерб....Бокууууууу....Ъъъъъъъъъъ" и се възбуждаш кат селска к..ва при вида на Вожда, то не значи автоматично че от теб зависи каквото и да е и значи един вид управляваш. Ти си оставаш най-обикновен заблуден плъх.
отговор Сигнализирай
116
www
преди 12 години
Харесвам 34 Не харесвам 12
И за финал: И аз не бих искал точно ББ да е този, който да защитавам (не считам, че той олицетворява моите разбирания за управник). НО. Той е първият, който очевидно оставя нещо и за мен. 100% и той има откъде да взима и 100% го прави. Но предпочитам него пред всички досегашни. Готов съм да преглътна неудобството, което изпитвам докато го гледам как говори, как ходи и т.н., докато не се намери друга работеща и по-приятна алтернатива.
отговор Сигнализирай
115
www
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 10
Всички договори на комунистите бяха, като онзи виц за умиращия адвокат-евреин и гордият му син. Спечелил делото и гордо се хвали пък баща му заключил веднага, че от него адвокат не става. Той бил отгледал цялото семейство с това дело. Така и комунистите сключват договори, които да ги хранят 10-ки години напред. Като например цена за ремонт на пътя 100 лв на километър (за да спечели правилният човек) и цена на банкета към пътя 1000 лв на километър. Ей това са комунистите.
отговор Сигнализирай
114
www
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 8
Комунистите също го знаят това. Но никога не направиха нищо по въпроса. Защо??? Ако вместо да крадат 80% , бях крали само 10% все още щяха да управляват. Но там главите на змея не са само три. Не искат да делят по малко. Искат за всеки да има по много. Е, няма как. Затова и никога нищо не върви при тях. За да има за всекиго по много цената на Люлин стана поне тройна. И обвиненията към Плевнелиев, че бил оскъпил Люлин всъщност трябва да са благодарности, че я поевтини!!! Само 30-ина отгоре!
отговор Сигнализирай
Новини