IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пламна локомотивът на пътническия влак Русе-Шумен


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
БДЖ: КОРУПЦИЯ
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Съобщение относно корупцията в БДЖ12.07.2012 23:19 0 Автор: Бисер ИвановУважаеми дами и господа, обръщаме се към Вас като стожери на гласността и законността. Искаме да Ви уведомим за безцеремонните корупционни действия и конфликт на интереси от страна на управителите на БДЖ товарни превози Пламен Джуров и Ивайло Иванов. Молим Ви час по-скоро да уведомите министър-председателя /но не министъра на транспорта, защото той прекрасно знае всичко/ за безобразията на двамата управители. 1. Попитайте го защо българската общественост не е информирана, че от няколко месеца тече разследване на ДАНС и криминална полиция срещу двамата управители за корупция, за източване на ДДС и за източване на държавния резерв от гориво? 2. Защо управителите не са отстранени докато тече разследването, а същевременно те трескаво заличават и унищожават уличаващи ги документи и уволняват служители, притежаващи уличаваща ги информация.3. Какво наложи това, че двамата управители прогониха двата най-големи клиента-Лукойл и Порт Бургас и по този начин драстично свалиха цената на предприятието за предстоящата приватизация? В момента управителите правят всичко възможно да прогонят и друг голям клиент ОМВ. Така те саботират продажбата на БДЖ товарни превози. 4. Защо управителите доведоха до над 7 милиона загуби за предприятието за първите 6 месеца на годината?5. Защо управителите съзнателно не предприемат действия за събиране на вземанията от клиенти, които от началото на годината вече са за над 2 милиона? Като най-големите длъжници са Каолин и мините на Христо Ковачки. 6. Защо управителите масово правят процедури за доставки и услуги до 10 хил. лева с 3 оферти, 2 от които са фиктивни? Да се направят насрещни проверки на всяка от тези 2 фиктивни оферти от фирми. Лесно е да се установи, че само от тези малки обществени поръчки, Джуров и Иванов си докарват по около 20 000 лева на месец. Във фирмата двамата управители са известни с прякора КОРУМПЕТАТА. 7. Защо монтираните на локомотивите джипиеси за над няколкостони хиляди лева са напълно безполезни и защо не се провери тази сделка? Големите кражби на гориво продължават.8. Защо управителите се изживяват като наказателна бригада и вместо да управляват, те ходят лично да правят показни и напълно безполезни акции за лов на крадци? По този начин се опитват да отклонят общественото внимание от истинските проблеми на БДЖ. 9. Знае ли министър-председателя колко случаи на самоубийства, смъртни случаи от инфаркти, инсулти и страхови неврози вече има в БДЖ? Не си ли дава сметка, че БДЖ става българския аналог на Франс Телеком поради царящия страх и ужас в момента? Джуров и Иванов ежедневно уволняват неудобни на тях хора и назначават нови, верни на тях служители. Психологическият тормоз от страна на управителите над служителите в централата е ежедневен. Вече има заведени няколко съдебни иска за психологически тормоз на работното място срещу Пламен Джуров. 10. Защо след като разбиха и разделиха стотици семейства управителите назначават цели семейни кланове, приближени на тях? Не е ло това страшен конфликт на интереси? Най-фрапиращия случай е назначаването на баща, син и дъщеря, които са лични бодигард, шофьор и преводач на корумпето Джуров. 11. Изпълнителния директор Йордан Недев отдавна иска да уволни двамата управители поради некадърност и данни за корупция, но над тях има чадър. Управителят Пламен Джуров е психически неуравновесен и почти ежедневно крещи по коридорите и заплашва служителите с физическа саморазправа. Стигна се дори сбиване между Джуров и Недев това е позорно. 12. Защо министър-председателят не изпрати независим международен одитор,който да направи независим одит на законосъобразността и целесъобразността на действията на управителите, които трябва да защитават интересите на държавата и този одит да установи дали са на лице конфликт на интереси, безстопанственост и корупционни действия. Или поне да изпрати Сметна палата или БОРКОР далаверите в товарни превози са много по-големи от тези в пътнически превози. /news359
отговор Сигнализирай
14
КОРУПЦИЯТА В БДЖ
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
В БДЖ има три властови центъра на корупция - ВЛАДИМИР ВЛАДИМИРОВ, ПЛАМЕН ДЖУРОВ И ВЕЛИК ЗАНЧЕВ. Този своеобразен триумвират играе 50 % за групичката и 50 % за себе си. Ужасно е в БДЖ!!!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
не разбирам в БДЖ какво чакате да се случи ....вдигайте обща стачка с спиране на всичко отново но този път до край.....да дойде професионален екип от някоя европейска страна с традиции и познание и до две години всичко ще е наред ...няма нищо толкова сложно (все пак това не е изоставена железница на марс) ...и е по добре да си остане държавна ...както е почти на всякъде по света ....,че ми омръзна в БГ винаги да откриваме топлата вода и да ни карат да сме благодарни на вожда за това ....
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
Лошото е че хората способни да се оправят с тази допотопна техника малко по малко се пенсионират ... напускат БДЖ... не ми се мисли какво ще стане след още десетина години.
отговор Сигнализирай
11
До № 8
преди 12 години
Харесвам 30 Не харесвам 0
В САЩ се използуват още по-стари локомотиви. Само че там постоянно се модернизират и зверски се поддържат - части, възли и агрегати се подменят навреме, съобразно пробега за планови ремонти. В България обаче железницата се ръководи от Владко Калинката, който формира изключително многобройна администрация от неграмотници и остави депата без никакви резервни части и материали. Как няма да горят локомотивите. За скъпи джипове на администрацията пари има, а за резервни части няма. Шеф-***.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 21 Не харесвам 6
благодарим ти герб
отговор Сигнализирай
9
Релса и половина
преди 12 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
Локомотиви,вагони,инфраструктура е амортизирана десетилетия без да бъде инвестирано в тях.Както се казва "държавна работа"...машинистите крадат нафта и части,кондукторите си докарват кинти като си затварят очите за нередовните само на половин цена на билета,пътниците се осир*т по вагоните защото толкова им е възпитанието.Накрая всички искаме европейски железници,евтини,бързи и сигурни,но дали го заслужаваме.
отговор Сигнализирай
8
до 3
преди 12 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Не си прав! Изискванията при ремонта на старите локомотиви, са такива каквито са били като нови, дори в някои случаи са по-строги! Няма как да се пусне неизправен локомотив в движение. Всеки ден им се прави проверка при спирането за нов влак, всеки месец основна ревизия, спирачни проби. Насаждането на мнението, че железничарите само крадат и са мързеливи е начин да се скрият проблемите в ЖП транспорта.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Петербурски не отиде ли да гаси или вече е запразнил?
отговор Сигнализирай
6
ЯСН
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
НА ХОРАТА ИМ Е СТУДЕНО. ТРЕБЕ ДА СЕ ТОПЛЯТ!! 1970Г. ЛОКОМОТИВ , АМИ ДОСТА ПО МЛАДИ СИ ЗАМИНАВАТ ОТ ИНФАРКТ!!!
отговор Сигнализирай
Новини