IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Стотици всеки ден по Дунав мост 2 - с кола, с колело или пеш


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

24
русенка
преди 11 години
Харесвам 27 Не харесвам 8
Да им е честито на видинчани - като влязохме в ЕС, цените в Русе така скочиха заради румънците, а сега вече и румънци няма, но стоките са все така скъпи.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
15 юни 2011 - ЧЕРНА СРЯДА: Автобус-убиец се обърна на магистрала Тракия, 8 души загинаха. Утре е Ден на национален траур, сред ранените е 5-годишно дете, чиито майка и сестра са сред жертвите.
отговор Сигнализирай
22
до 22
преди 11 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
Има правила за движение и да ги спазват. Ти ако мислиш, че по магистралите няма да има жертви, много се заблуждаваш. При 140 км/ч рискът от фатален край е много по-висок от скорост при 50-60 км/ч.
отговор Сигнализирай
21
hmm
преди 11 години
Харесвам 48 Не харесвам 13
Не съм гласувал за Герб, гласувах за ВМРО. Но каквото и да си говорим, моста стана реален обект благодарение на Герб. Всичко друго си е е ала-бала...:)
отговор Сигнализирай
20
до 20
преди 11 години
Харесвам 27 Не харесвам 5
Когато на година умират по 400 човека на първокласните пътища заради неправилни изпреварвания и 4000 са останали трайно нетрудоспособни, тогава говори колко е скъпа магистралата. Всяка година заради лоши пътища губим огромен човешки капитал, несравним с милионите за 1 магистрала
отговор Сигнализирай
19
???
преди 11 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
"Само за първите два дни по съоръжението са преминали в двете посоки над 5 000 моторни превозни средства - автомобили, микробуси, автобуси, товарни автомобили, както и над 10 000 пътници, съобщиха дежурните румънски гранични полицаи на пункта." български гранични полицаи няма ли? отново българите се допитват до информация от румънци. и за покачане на нивото на дунав пак тях питахме??? до кога така??????????????????????????
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 12 Не харесвам 44
Мостът на Видин беше нужен, защото нямаше друг мост там, но магистралите са скъпи и ненужни, защото дублират вече изградени пътища, не са платени и не са натоварени освен с тирове, които лесно можеха да бъдат поети и от БДЖ.
отговор Сигнализирай
17
vaspraz
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
До -10Написаното от теб е малко странно, но щом казваш.....издишам.
отговор Сигнализирай
16
-10
преди 11 години
Харесвам 19 Не харесвам 31
Не разбрахте ли, че пътищата и жп линиите са важни като кръвоносните съдове и без тях регионите умират бавно----Разбрахме, само не разбрахме какво повече е направил Борисов от предишните по отношение на асфалт и инфраструктура освен, че не пропускаше да се потупа по гърдите след всеки километър асфалт? Даже отличничката му по асфалтирането си призна, че не са положили повече от предишните.
отговор Сигнализирай
15
-10
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Няма нужда от дървена философия. -----Така е, няма нужда. Само дето коментарът ти със сравнение на секс със строене на мост е доста дървен. Както виждаш от моя коментар за 2-то месеца, аналогията ти издиша мнооооого :-)
отговор Сигнализирай
Новини