IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Остават блокирани "Капитан Андреево" и "Лесово"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
ХА,ХАААА....
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
...ПУКА МИ , КОЙ ВИСИ НА ГРАНИЦАТА С КАМИОНИТЕ СИ!!!!НАЛИ , НЕ СЪМ АЗ С КАМИОНА И КОЛАТА СИ..??!!ЕТО НЕЩО , КОЕТО ИЗОБЩО НЕ МЕ ЗАСЯГА!КОГАТО ИМАМ ПРОБЛЕМ СИ ГО РЕШАВАМ САМ---НИКОГА НА ЧАКАМ ДРУГ ИЛИ ....ДЪРЖАВАТА ДА МИ ГО РЕШИ!ЧУЖДИТЕ ПРОБЛЕМИ ---НЕ СА МОИ ПРОБЛЕМИ !!!Хеле ,пък Държавните ....ама ,хич---МАЙНАТА И НА ДЪРЖАВАТА!!!
отговор Сигнализирай
16
Претория - ЮАР
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
До АнонименДо Анонимен 19 - информирай се малко, преди да пишеш. Аз съм на другия край на земята и съм малко по-добре информиран, дори за този случай. Първосигналните глупости никому полза не носят. До ден-два ще се види къде е истината. Но ми се струва, че мутро-превозвачът ПИМК ще е основния губещ. Да им е честито!
отговор Сигнализирай
15
Претория - ЮАР
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
В България се появиха големи играчи. Последно ПИМК стигна до 1000 камиона. Съответно взеха договор със Зара за превоз на стоките им от Турция в цяла Европа, ама квота? Те ще имат 1000 разрешителни, 500 малки фирми с по камион остават на сухо, а искат да работят или големият почва да заобикаля- има 300 разрешителни, вози с 300 камиона 100% легално, с 200 почва фиктивен реекспорт, да върти на граница разрешителни и ремаркета и т.н.Камионите са ни много спрямо квотите. -Цитирам Атанас от Дневник Бг
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
До Претория - ЮАРДОСТА си простичко
отговор Сигнализирай
13
Претория - ЮАР
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До койчоБългарските мутро-превозвачи вече преминаха всички граници на търпимост и е нормално турците да ги отрежат. На всичкото отгоре, българските мутри сега включват ДАИ в играта (понеже държавата е зад олигарсите), обаче ще си платят солено - най-малко 50% ще загубят от товари в близко време. Не са си направили сметката с кого си имат работа. Те са големи в България, обаче спрямо Турция са джуджета. Като стане опашката 50 километра (може би още днес) ще започне раздвижване. Нашите са губещи
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Добре че са Турците да се опънат на Пловдивския мутродспревозвач , че корумпираните *** тук си траят.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
avstria negi puska da minavan prez tahna zema pra6ti gi sus vlak do germania i ni da napravim su6toto.
отговор Сигнализирай
10
Салахадин
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
11 верно си селски ***!!!КАкво ще загуби България,като ги спрем, а им поемем ние курсовете!?!В момента само България може да спечели.Ако ги пък контролира,както си му е реда,пак ще печели много!!Нашите политици са уникални защото и в двата случая се правят много пари ,а те 23 години са направили 3-ти случай при който не се печли противно на всякаква държавна и икономическа логика!!Нещо като с "Губеща рафинерия като ПЛАМА"!!И това го няма никъде!!
отговор Сигнализирай
9
селски глупак
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
И двете държави ще загубят милиони....Докато се разберат....селски нрави , балкански простотии...всеки нормален европеец ще се смее....Ние формално сме прави, но когато турците глобяваха нашите и те бяха прави...в крайна сметка и двете страни са прави ...и криви едновременно. Страдат само бедните....Но както се казва в оня филм..."Да го духат бедните..." Така върви света...Беден ли си дядо попе....другото го знаем.
отговор Сигнализирай
8
tomahawk
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Без контрол не може ! Ние сме външна граница ! Другите затова не ги проверяват, защото знаят че са проверени на външната граница !
отговор Сигнализирай
Новини