IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Влакът София-Варна дерайлирал заради грешка на машинистите


Обратно в новината

Коментари Коментари

11
Един от народа
преди 10 години
Харесвам 32 Не харесвам 3
Най-лесно е да се обвини човека който не може да се защити.Това стана ясно още в самото начало.Излязоха с версията, че машиниста е починал преди катастрофата. Като се усетиха че този номер е преигран и аутопсията бе лоялна, засвириха в другата посока, че е превишена скоростта.А моята версия е че пътя не е направен както трябва и е излязал някой болт на релсовия път м-у стрелките.Защо премахнаха кантонерите и сега ЖП пътя не може да се наблюдава и взеха да слагат камери на уязвимите места.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
До до 9При повреда на СОА (стрелкови обърщателен апарат)- може да се случи, и се е случвало.. Но се доказва лесно с разпломбиране и отваряне на СОА... И аз не искам да вярвам че машинистите не са видяли сигнал, но историята знае и по фрапиращи случаи, и то с хора с повече стаж от Венко (лека му пръст, въпреки че още дори не е погребан) преди 5 дена на Айтос двама герои тръгнаха без сигнал, последния месец има 4ма хванати с алкохол.... просто дисциплината е потресаваща като цяло.
отговор Сигнализирай
9
асд
преди 10 години
Харесвам 21 Не харесвам 4
Е много ясно, че машинистите ще са виновни, а не това, че вагоните за на 300 години, релсите и сигнализацията са с европейско качество, все пак сме европейска държава... за кокошка няма прошка...
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
Възможно е. По новият участък влаковете можели да се движат до 150 км/h, със сигурност машинистите са си позволявали да увеличават скоростта на влака повече от обикновено. Така е и според показанията на пътниците. Пресен е случаят в Испания, където машинист с 40 годишен стаж превиши скоростта фатално в завой и влака дерайлира. Разбира се, всичко е възможно, това е само версия. Лека му пръст на машинистът!
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
До Стига лъжи, истината Можеше и да ти е вярна версията - но там е на БРП - тоест няма връзки. Лесно е да се докаже - СОА-то - ако не е отваряно и си стои със пломбата - разпломбира се пред комисия и още на първия поглед ще се види дали конкатите са правилно положение. В помещението на МКЦ - също лесно може да се види има ли интервенции... Ако няма - сигнализацията е била изправна.
отговор Сигнализирай
6
Стига лъжи, истината
преди 10 години
Харесвам 33 Не харесвам 6
С тази версия си избършете нвасраните ***. Най-реалната версия е: Разхлабени връзки между релсите, под тежеста на Локомотива, повтарям Локомотива, връзката между две съседни релси се разкъсва, едната страна на самия Локомотив изскача извън релсовия път, "заорава" в насипа, под инерционния натиск на вагоните след него, той се зъвърта в посока на "заораната" страна. Вторият вагон се удря в задната му част и изскача от релсите, третият вагон се удря челно в локомотива. Причината в релсите.
отговор Сигнализирай
5
Димитров
преди 10 години
Харесвам 24 Не харесвам 3
А дали сигнализацията не се е скапала???? и да не е светела за отклонение???
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 22 Не харесвам 15
Странно,защо няма контрол над тези хора?А и самите те-защо нямат отговорност към това което вършат.*** фирмата.Миналата седмица пияни карат влак тая седмица само превишил скороста със 150% и се убил.Тва ако е някоя частна фирма тези хора дори няма и да си помислят да правят така.А там държавната службица.Правиш каквото си искаш а и заплата ти дават.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 26 Не харесвам 8
Как така на ремонтиран участък скорстта ще е 40км. ? Колко ли е качествен ремонта ?В прословутата Европа каква ли е скоростта ? А в Китай ?
отговор Сигнализирай
2
Димитров
преди 10 години
Харесвам 58 Не харесвам 4
Кой ще е този машинист, на когото ще му свети за отклонение и няма да вземе мерки за намаляване на влака? Да речем, че не е видял предупредителния сфетофор.... има след него 1000 метра за реакция. минимум 200 метра видимост на входния сфетофор и още минимум 250 след него до стрелките - това са минимум 450 метра, за които от 100км/ч щеше да падне скоростта достатъчно, даже това разстояние е достатъчно за пълно спиране. НЯМА ЛОГИКА В НАПИСАНОТО В СТАТИЯТА - ЗА МЕН Е ЛЪЖА - измиха си ръцете!!!!
отговор Сигнализирай
Новини