IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Машинисти: Локомотиви с дефекти теглят влакове


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До АнонименСтига с тази турция добре че са евреите и американците .а ние сме сами отникъде нямаме подкрепа.ЯВНО ПРОБЛЕМА Е ВЪВ СВЕТОФАРА ОТ РЪКОВОДСТВОТО
отговор Сигнализирай
13
mm
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
От вчера чета коментари и не мога да се начудя, аджеба, откога всички станаха толкова компетентни железничари? Говорите за претупана работа по ремонтите на железния път и неизправна техника, а сигурно според вас влакът завива с волана в кабината. Хал хабер си нямате от правилниците за движение на ПС, от условията на труд и всички онези дяволити детайли на работата...
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 33 Не харесвам 1
Месечни заплати от650 лв за машинист и 700 лв за лекарЕгати европейцитеКои гадини ни държат в такава мизерия?Хайдуци!
отговор Сигнализирай
11
до някой си велофан
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Колко стотинки е нощния труд ?Сигурно е скочил?Баси *** си.
отговор Сигнализирай
10
Градушка ааааа
преди 10 години
Харесвам 28 Не харесвам 0
Цялата ни жп мрежа е от времето на хитлер,все още има *** дървени положени през 1942г.Локомотив и стар да е пак може да се стегне и да го направиш да лети,но когато релсовия път е от 2-та св.война няма как да избегнеш хиляди катастрофи,иска се ремонт на цялото жп трасе подмяна на всички съоражения и въвеждане на електронно управление.А заплати под 2.500лв.не трябва да има за машинисти...
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Кой е лапнал паричките за ремонт на жп линията?Който ги е лапнал,той сега фабрикува фалшиви причини за катастрофата,а "" журналистчетата"" чуруликатЕгати продажните канарчетаЧе нямате ли съвест бе?Поне един да си свърши работатаАма то цялата медийна мрежа е един Октопод,и да искат,няма да им позволят да кажат истинатаПо-рано Свободна Европа ни осведомяваше,сега и на тях не им пукаПо-зле сме от комунизъма
отговор Сигнализирай
8
stst
преди 10 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
До Камаз-Сила!Явно бирата ти е дошла в повече и си писал глупости, но искам да споделя нещо което е истина от 88 година и ако всичко е още така не се учудвам за катастрофите.Бях студент и ме разпределиха за лятна бригада/ тогава имаше такива/ в ЛВЗ Русе, демек локомотиво вагонен завод, не знам има ли такова нещо още. Ремонтирах един от редукторите на локомотивите. По документи всички лагери трябваше да се сменят, така и правех, на четвъртия редуктор идва бригадира и ми казва " ти луд ли си бе
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
В Турция в мините в град Сома миньорите получават по 820 лв. (12000 турски лири) заплата. Едва след трагедията, сега има предложение малко да им вдигнат заплатите.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
Трябва да се създаде комисия за защита на работниците (както има комисия за защита на потребителите), защото сега нищо не защитава работниците от работодателите. Синдикати реално няма, все едно живеем в комунизма, където синдикатите бяха казионни и защитаваха единствено работодателя. В днешно врме работниците в България продължават да са безправни както по времето на комунизма. Фирмите нямат интерес от това работниците да имат права, но това, което става в България не е нормално.Няма морал.
отговор Сигнализирай
5
Бял данъкоплатец
преди 10 години
Харесвам 58 Не харесвам 2
650 лева заплата на човек който управлява мегатонно съоръжение за превоз на стотици хора!!!!!!Че то в автомивката до нас сополанковците дето работят с бакшишите взимат толкова.СРАМОТА!!!!!!
отговор Сигнализирай
Новини