IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Над милион дизелови коли у нас, те замърсяват най-много


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Пише, че има само 81 електромобила? Ами те 20 са на Спиди, има няколко Тесла вече, но има и един куп други, които съм виждал. Не ми се вярва да са само 81. Ако им паднат още малко цените бих си взел.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Изненадан съм! Бях с впечатление, че дизеловите преобладават, дори ако човек погледне в сайтовете за коли втора ръка и потърси конкретен модел автомобил ще види, че бензиновите са много по-малко спрямо дизеловите. А понеже съм на газ съм питал от любопитство по бензиностанции какъв е процента на бензиновите коли които карат на газ. Мнението на пълначите варира между 70-80% от бензинките карат на газ а тук цифрите сочат, че тези с газови уредби са под 10% от всички бензинови, което не се вързва.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
А колко % е замърсяването с азотни оксиди от Мариците?Колко % е от отоплението на частни домове с дърва и въглища?Към какво се стреми МОСВ като изнася тези данни?Иска всички да карат на метан и отоплението да е на метан и да има монопол ли?Какви мерки ще вземе МОСВ ако светкавица запали пожар и изгорят милиони хектари гори?Ами ако изригне вулкан как ще го санкционират,че замърсява?
отговор Сигнализирай
15
голфаджията
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Елемаг, я покажи данни от които да се види, че бензин с директно впръскване е по-замърсяващ от бензин карбуратор и моноинжекцион.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Още се търкалят дърти''Икаруси''от соца и други таратайки в градския транспорт.Те замърсяват най-много!
отговор Сигнализирай
13
един
преди 10 години
Харесвам 20 Не харесвам 5
Смях в залата.Дизеловите коли замърсявали най много.А някой от така заинтерисованите за екологията направили си труда и да проверят какви горива ни продават по бензиностанциите.качеството е в пъти по лошо от това което се продава зад Дунав мост и въобще зад границите ни.Не стига че е калпаво ами и по скъпо.
отговор Сигнализирай
12
До 12
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Принципно съм съгласен с теб, ама при заплата 500 лева това няма как да стане. Всеки иска да кара нова кола, но малко могат да си я позволят. Реална мярка е да се засили контрола на ГТП и наистина замърсяващите много коли да бъдат спирани от движение, това важи и за камионите, и най-вече за автобусите от ГТ ;)
отговор Сигнализирай
11
Елемаг
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Архангеле,от такива "умници" като тебе сме на този хал!!Но ти си някой младок,който повтаря фрази или тук там чул от някой нещо.Та да ти обясня:Точно новите коли с директно впръскване са по-вредни, от тези със карбуратора или моноинжекцията,ДОКАЗАНО!!Само ,че като не четеш а и нямаш достъп пряк до нещата как да стане?Не закачай "***" а се осведоми ,преди да драскаш простотии до небето!!!
отговор Сигнализирай
10
АРХАНГЕЛ
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 10
Пак чета глупости тук - в австрия как било, въглищата...и т.н. Истината е, че трябва да се ограничи вноса на стари коли до 3 или 5 год. Ние сме единствената страна в ес, където няма никакви ограничения и всичкия западен боклуйс..к идва тук. Затова и нашите тикви карат стари бмв, ауди и мерцедес, не защото са гъзари, а защото държавата ни такава. В Австрия карат дизел, ама евро 4 и 5, защото данъците за стари коли са големи, а тук...куче влачи рейс.....
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
а защо не напишете нещо за качеството на нафтата
отговор Сигнализирай
Новини