IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Година след пускането на Дунав мост 2: Сменят асфалта


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

60
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
FCC са много сериозна и известна с качеството на работата си компания.Друг е въпроса, че някой искаше да резне лентата с цел вдигане на рейтинг по-бързо и ги притисна с срок и цени.Това се наблюдава и по другите обекти открити от ленторез 1 на България, скоро след откриването им почват постояни ремонти.
отговор Сигнализирай
59
Иво
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
До АнонименА ти другарю "умен" можеш ли да правиш разлика за брой преминали возила за единица време? Със сигурност след броя години за които е съществувал ДМ1 много повече возила ще са преминали през ДМ2, просто защото е по-близко до Европа. Не случайно казвам просто, защото ти отива и за да го разбереш по-лесно.
отговор Сигнализирай
58
АЗ
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 8
ЕЙЙ..МНОГО РАЗБИРА ТОЗИ НАРОД ОТ ПЪТНО СТРОИТЕЛСТВО БЕ..ЧУДЯ СЕ КАК ОЩЕ НЕ СА ЗАПОЧНАЛИ ГОЛЕМИТЕ СТРОИТЕЛНИ ФИРМИ В ЕВРОПА ДА ВЗИМАТ СПЕЦИАЛИСТИ ОТ КОМЕНТАТОРИТЕ ТУК..
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 12
Червените *** газ пикаят. Пак набирате скорост преди изборите и като мине 5-ти ще се питаме къде изчезнахте. Толкова ли сте зле, че се радвате на стонките на кутев, вместо да си намерите хубава платена работа и да живеете с достойнство?
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 22 Не харесвам 4
Иво, ти природно ли си ограничен или си затъпял от тиквенските приказки, "виж колко возила били минали по Дунав мост 2", сега ти виж колко са минали по Дунав мост 1 и си направи сметка кой как строи. Извади си *** на бибитко от устата!
отговор Сигнализирай
55
Георги
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Интересно защо ли се е скапал асфалта. Обикновенно по мостовете трябва да издържа повече време. Все пак отдолу е бетонова основа, не е като чакъл и пръст, та да потдава нещо.Най-вероятно са го полагали на студено или влажно време. Ще го оправят. Дори не е толкова скъпо. Върху мостовете е тънко асфалтовото покритие. Не знам колко е дълъг моста, но разходите за фрезоване и полагане едва ли са повече от 150 000лв. за едното платно :). примерно при 8м ширина на платното
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 12 Не харесвам 7
А КАК ГАЗ ПИКАЕШЕ КАТО ГЛЕДАШЕ КОЙ ОТКРИВА МОСТА !!!ИНЖЕНЕРИТЕ НА МОСТА ГО ОТКРИХА, А ТИКВАТА БЕШЕ В НЕСВЯСТ, ЧЕ НАРОДА НЕ ГО ИСКА И ЧЕ Е СПЕЧЕЛИЛ ИЗБОРИ И НЕ УПРАВЛЯВА !ТОГАВА КАКВИ ПРИКАЗКИ ИЗПРИКАЗВА ЗА МОСТА, А СЕГА МЪЛЧИ КАТО ПУКЪЛ !!!
отговор Сигнализирай
53
Ал
преди 10 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Абе хора, започнах да се съмнявам че асфалта е добра настилка за пътища...Дайте да слагаме балатум вече или мокет, че по не се хлъзга - ще издържа прилблизително толкова и е 1000 пъти по-евтин!Не мога да разбера как в Германия има пътища от времето на Хитлер и не са мръднали - равни, та равни... Явно не ни бива в тази настилка - защо се мъчим само и пари наливаме не мога да разбера?
отговор Сигнализирай
52
Иво
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 9
До анонимен 55.Това какво общо има със статията? Виж колко возила са минали по този мост откакто е направен, значи има нещо зад тая лентичка. Що Станишев не режеше лентички например и какво остана след тях?
отговор Сигнализирай
51
Тиквун
преди 10 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Аз построих магистрали, мостове, много асфалт положих...
отговор Сигнализирай
Новини