IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

За 10 дни – 14 трупа на пътя. Как да спрем войната?


Обратно в новината

Коментари Коментари

90
ля ля
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
искат хората да удволетворяват желанията и амбициите си а държавата ги възпира! трябва да има равновесие и правота в държанието на органи към които е логично гражданинът да има доверие! доверието липсва обаче! за това тези всикчите правилници трябва да бъдат още по-сериозни за хората наричащи се себе си класа! всичките куки трябва да бъдат проверявани постоянно и да КОНТРОЛИРАТ ВСИЧКИ - не само тези които са безпомощни и които им харесат - защото всички знаем че спираме който си искаме :)
отговор Сигнализирай
89
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
И по какъв начин ще накарате човек който смята,че законите са за ***,балъци или некви долнопробни *** пък той е тарикат,баровец да не нарушава законите.Да кажеш на гората да не расте..
отговор Сигнализирай
88
БМВ фен
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 17
Само *** се съобразяват с правилата. Истинските мъже караме както си искаме и както ни е кеф. И никакви санкции няма да ни спрат, разберете. Защото ние сме достатъчно умни, за да знаем какво да направим, за да не ни пишат актове.
отговор Сигнализирай
87
Реалист
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Една типична безмислица на КАТ е ограничението на скоростта, когато даден участък от пътя е в ремонт. Малко са случаите, когато по-ниската скорост има смисъл. В повечето случаи би трябвало да се вдигне разрешената скорост, защото е безопасна и няма да се получават задръствания. Това най-често важи за многолентов път, където от примерно три или повече ленти в една посока, се преминава към движение в една или две ленти. Но в България нещата се правят по съветите на КАТ и проблемите веднага ги има
отговор Сигнализирай
86
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
горивото 10 лв за литър и проблема сам се решава-има влакове там да се вози народа-по магистралите само велосипедисти
отговор Сигнализирай
85
Реалист
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Един от начините да се намалят значително нарушенията по пътищата, както и катастрофите, загиналите и ранените, е да се увеличи разрешената скорост, колкото и странно да звучи това на някои. В момента знаците в България масово не отговарят на пътните условия и са предпоставка за много нарушения и катастрофи. Пълно е с безмислени ограничения на скоростта, които никой не спазва, но така се обезмислят и ограниченията, които са важни и трябва да се спазват, което води до катастрофи и загинали.
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До ИкономикатаА не пропускаш ли още няколко участника в играта, съзнателно или не?
отговор Сигнализирай
83
До 101
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
За да има ефект глобата, трябва да е процент и то голям от годишния доход или от цената на автомобила като нов. Иначе 50-100 лева няма да спрат повечето джигити, а още по-малко къркащите или друсащите се. Друг е въпросът, как точно ще става това. Нали се сещаш, че за глоба от няколоко хиляди или десетки хиляди ще се търсят адвокати, ще бъдат циркове и т.н.Остава само отстрелът на място, ама той все още е забранен. А и отстрелваните може да отвърнат на огъня.
отговор Сигнализирай
82
Икономиката
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
А защо да я спираме войната по пътищата. Знаете ли колко много хора ще останат без работа, ако катастрофите намалеят - работата в автосервизите ще намалее, автокъщите ще имат по-малък оборот, медицинските работници също ще имат по-малко случаи за разглеждане, както и фармацефтичните компании ще отчетат по-малко приходи.
отговор Сигнализирай
81
Реалист
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
От няколко месеца тече една пропагандна кампания на катаджии и подобни на тях, които ни внушават, че жертвите на пътя щели да намалеят, ако санкциите станат още по строги. Досегашният опит е доказал, че където се реализират идеи на КАТ, нещата значително се влошават и КАТ пак се намесва, доразвива идеите си и става още по-лошо и така до безкрая. Така и не се разбра, че КАТ не трябва да пишат законите, а трябва да ги изпълняват, а сега е обратното, КАТ пише закона и не го изпълнява.
отговор Сигнализирай
Новини