IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Възпитани хора, хубави коли, а на пътя – неадекватни!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

42
-10
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
Много по-стабилно се кара със зимни, спирачния път е много по-къс, управлението е много по-комфортно и не изморително.------------Ако караш по утъпкан сняг, или айде дори и неутъпка. В дъжд и киша ще ме извиняваш, искам да ти видя спирачния път със зимните!
отговор Сигнализирай
41
до 46
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Явно падаш от небето , заедно с другите снежинки ?!
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
По-лесно е да сменя държавата отколкото гумите, разбитите пътища, корумпираните катаджии и дебiлнiте булгаристански калпаци с 20 годишни бракувани талиги...
отговор Сигнализирай
39
-10
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 10
Зимна гума в дъжд е в пъти по опасна от лятна в сняг!
отговор Сигнализирай
38
П.Петров
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До Брадвата 39,Не е само до снега, а и до температура. Летните гуми при температури под 0-та са твърди като пластмаса и триенето им е минимално, с малко водичка получаваш шейна на 4-ри колела! Много по-стабилно се кара със зимни, спирачния път е много по-къс, управлението е много по-комфортно и не изморително.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
става още по-мек и се изтрива по бързо, съответно не държи необходимото сцепление. КАЗАХ
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Не е задължително да има поледица или сняг за да загубиш сцепление с пътната настилка. Достатъчна е и ниската температура. Лятната гума е направена така, че да остава по твърда при високи летни температури и нагрята пътна настилка. При ниски температури тя става твърда като пластмаса и губи сцепление. Съответно е обратно със зимните гуми. Н аниска температура тя е мека, не ненапомпена, просто каучука е по-мек, и трябва да остане такава при ниски температури. При високи температури мекия каучук..
отговор Сигнализирай
35
155/80/13
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
имам един призив към всички разбирачи тук- не подценявайте значението на гумите за вашата безопасност. Нали зимата не ходите със сандали, па макар и да няма сняг.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Дане, каучука има еластичност две-три години, и дори след това гумата да изглежда нова! Няма това сцепление! Макар аз да карам с стари износени гуми! Все пак аз съм профи. и мога да си го позволя!Отделно, че карам пиян и на червено. Важно е да знаеш кога да минеш!
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Вжното е да се глобява простолюдието, да се пълни бюджета на МВР и джобовете на милиционерите!
отговор Сигнализирай
Новини