IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ниска цена запали таксиметрова война във Варна


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

57
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Едно нещо не разбрах. Задържани има ли ????
отговор Сигнализирай
56
Васо
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До Анонимен 65. Работодателите им в съзаклятие с държавата.
отговор Сигнализирай
55
Васо
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До Анонимен 59. Ей аланкоолу мисли перспективно, добронамерено, не с омраза. Битката трябва да е лекарите, инжинерите, учителите, медицинските сестри да взимат поне по 3000, а таксиджиите колкото си изкарат. Не лекарите, инжинерите, учителите и мед. сестри да си доработват като таксиджии. Слава Богу, това беше но почти отмина. За мене със сигурност е минало.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Шофьрите на таксита да се огледат кой ги дере повече държавата или конкуренцията.
отговор Сигнализирай
53
Васо
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Зад 63 да се чете Васо. Пропуск направих, не обичам анонимството.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
До Анонимен. Па на тебе ще ти кажа. Купи си една бутилка за метан, напълни си я и се вози на нея. Аман от анонимни опростенци. Мий си я, ароматизирай си я, язди си я с бяла риза, вратовръзка и костюм. Може даже да не си даваш и бакшиш. Ама ше ти кажем да си я купиш от определена фирма на лизинг, но не директно от фирмата вносител, а през лизингодател. Така да ти излезне на двойна цена. После и тури патентен данък, влез във фирма за да имаш диспечер за адреси заплюли определен район. И не само..
отговор Сигнализирай
51
Васо
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
До Не е цената. Проблема са доходите бре. При ниски доходи таксито е лукс.
отговор Сигнализирай
50
Васо
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Когато разрешиха частния таксиметров превоз беше истинската пазарна икономика и конкуренция. А взаимоотнощенията с държавата се свеждаха до една символична сума за месечен пътен лист от общината по местоживеене. После се започна наместване на бандити в бизнеса и непрекъснати изисквания от чиновничеството от абсурдни по-абсурдни. Само няма още предписание каква марка да са гумите. Ето резултата. Една битка в, която и едната и другата страна си има своите аргументи. Вервайте ми. 8 фирми и 6 коли.
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
какво иска тази таксиметрова ***, още повече ли да вдигат цените? Ами те от едно возене правят по 10 лв, а им излиза 1 лв. на метан!!! Месечно си докарват минимум чисто по 2000 лв на месец. Не считам, че при новите цени на бензина, и особено че и винаги са били на метан, че трябва да им плащам повече от 3-4 лв на возене. Не може висшисти, учители, лекари, мед. сестри да работят за по 500 лв, а тази нагла *** да се гуши!!!
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
какво иска тази таксиметрова ***, още повече ли да вдигат цените? Ами те от едно возене правят по 10 лв, а им излиза 1 лв. на метан!!! Месечно си докарват минимум чисто по 2000 лв на месец. Не считам, че при новите цени на бензина, и особено че и винаги са били на метан, че трябва да им плащам повече от 3-4 лв на возене. Не може висшисти, учители, лекари, мед. сестри да раб
отговор Сигнализирай
Новини