IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Войната на варненските таксита продължава, цените падат


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
анонимен
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Българина реве за всичко.Не реве да се повиши стандарта на живот, да се двигнат доходите му. Да се повиши качеството на продукти и услуги. А само иска сваляне на цени. Да може още по евтино да се разграби тази държава. Балканския манталитет. Да се разпродават без пари българските земи. Земеделците да изхвърлят продукция заради ниски изкупни цени. Да може европейските ни събратя да идват тука и да се гаврят с нас.Да мове по-бързо качествения трудов човек да избяга от тука.
отговор Сигнализирай
22
анонимен
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Що за озлобен народ ??? На поръчка от 3лв във Варна и двама човека в таксито, плащат с 50стотинки на човек по-скъпо от градския транспорт. Искате по-добра услуга а не искате да си плащате.Такситата не са автобуси. Тарифата не им се определя само от цената на горивото, има куп други разходи по един таксиметров автомобил.Вместо да сте доволни че, карат на минимум, Вие ги плюете.
отговор Сигнализирай
21
анонимен
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Тези 20% намаления на горивото,(В случая ГАЗ) са на 100км 2лв икономия за за бакшиша. А 30% намаление на тарифите са 30% намаление на приходите им или общо казано на заплатите им. Е как няма да реват ??? Ако на Вас, писатели тука Ви намалят заплатите с 30% Вие няма ли да ревете ???
отговор Сигнализирай
20
сдф
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Я сметнете колко струва 1 км преход с такси, че ни го продават за 60ст / 70ст / 80стБакшишите карат на газчица и метан. Едното им е без пари а другото за 5 лв карат цял ден. Стига сте ревали алчаци такива.
отговор Сигнализирай
19
Киро
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Не знам защо всички новини ни занимават с тая ***. От 5 години на такси не съм се качвал няма и да се кача. Предпочитам да цакам двойно на дринкендрайв, отколкото да се возя с тая смрад. Цялата *** на обществото станаха бакшиши, че и претенции имат. Гадно, жалко и крадливо племе са това. Като ми спрат на платените абонаменти охраната ги гони като мръсни кучета - да върти из квартала, но да не го виждам отпред. Респект към онези, които си вършат работата като хората, но са единици на 1000.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Аз лично 2 г карах такси ( и все още карам , но само петък и събота вечер като е най-голямата красота ) , но си завърших и почнах работа в Аптека ;) и смея да кажа , че всички реват . И питах един викам брат , защо всички само ревете ?! и той вика : Едно бебе ако не реве , не му дават да суче ;)
отговор Сигнализирай
17
...
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Цената на услугата е ок. Проблемът е, че са много повече таксита от нужното. Да ги намалят с 50% като брой коли и тогава ще могат да си докарат добър доход. Но и качеството трябва да се вдигне. Я вижте в Грийн такси в София как всеки е добре облечен - явно може!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
И цената на билетчето пада от левче на 80 ст.А бакшишите са зле, щото са много. Трябва 50% до 2/3 да си намерят друга работа, за да печелят останалите нормално. Те обаче предпочитат да дерат кожи, особено лятото, и с една кирия дневно да си изкарват надника.Е, няма да стане!
отговор Сигнализирай
15
Сандо
преди 9 години
Харесвам 13 Не харесвам 13
абе що смятате само разхода за гориво - има автомобил, ремонти, други консумативи като гуми, масло, накладки и тн ... плюс надница някаква. Богат бакшиш не съм видял аз, за вас не знам ...
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 29 Не харесвам 2
Това са правилата на пазарната икономика.На който не му харесва да заминава за Северна Корея.Там всичко е "фиксирано".
отговор Сигнализирай
Новини