Не знам какво ще правят с гумените разделители, когато там минават джигитите от НСО....Може би те директно ще изблъскват останалите МПС-та в деретата наоколо или нещо друго подобно.
отговорСигнализирай
20
Мантинелко преди 8 години
00
Най-добре да се поставят ограждения като тези в "Тунела за ускорение на елементарни частици" - гумените ограждения само ще лъжат хората, че ще може да се изпреварва ...
отговорСигнализирай
19
@ преди 8 години
00
светът се напълни с *** и положението вече е безнадеждно, това е изводът. Най-добре в дефилето да не се задминава въобще и да поставят бетонни заграждения поцялата му дължина
отговорСигнализирай
18
666 преди 8 години
10
има ги в източна Полша преди границата с Украйна......на много дълги участъци
отговорСигнализирай
17
Малкият преди 8 години
21
Кое е по-често срещано: да видиш някъде реклама на нещо си ли, или постоянни беседи и бистрене на това как трябва да се спазва правилника за движение по пътищата в България?На това как е разумно да се движиш, на сухи тренировки за изясняване предварително на каквито и да било евентуални пътни условия, начин на кормуване, да се говори сред всеки гражданин на държавата, и то не с курсове, а с идеята за бъдещето на българина, за запазване, за култура на шофиране, за изграждане на морал у хората!
отговорСигнализирай
16
Истината преди 8 години
40
Шофьорите не са джигити. Джигитите се създават изкуствено и то от КАТ и разни катободобни. Затова вместо да се мъчим срещу следствието, е по-добре да ликвидираме първопричината за това следствие - бездействащия КАТ. Да се увеличават санкциите срещу "джигитите", както ни втълпява КАТ, е все едно да се борим с вятърни мелници. Навсякъде по света правилата се спазват по начина наложен на хората от държавата. Това важи не само за движението по пътищата, а и за битовата престъпност, корупцията, ...
отговорСигнализирай
15
Анонимен преди 8 години
63
Привет!! Смятам, че идеята е много добра, аз работя в Белгия в доставките със собствен автомобил сааб 93 210 к.с. аз също съм от шофьорите с "дървени глави" гова не е похвала. Тук слагат такива разделители и на най-тесните пътища и ако трябва да съм честен помагат, защото колкото и да бързаш, като няма как да изпревариш ще си креташ зад тира или бавния шофьор. Наистина е изнервящо, но много пъти това мие спасявало живота.
отговорСигнализирай
14
Krom преди 8 години
51
Ще свършат разбира се. Само че, не гумени а бетонни прегради. Плюс десетина танка и стотина Терминатора. Аз поне не виждам нищо сложно в регулирането на Правилата с камери, конфискуването на автомобили и вкарването на джигитите в тухларната. Но на Скудоумната ни Държава, всичко и е сложно и трудно. За това в Ирано -Иракската война дадоха по малко жертви отколкото ние на пътя. Но ... на кривата ракета Космоса и пречи. А, и не забравяйте батути по канавките. За тея, дето ще прескочат разделителя.
отговорСигнализирай
13
Истината преди 8 години
110
Както винаги в такива случаи, основната причина за катастрофите е КАТ или по-точно казано, факта, че КАТ не работи. Тези тирове ще карата ли в колона един зад друг, ако КАТ работеше и ги санкционираше, както закона изисква от КАТ? При това като тръгнеш да изпреварваш на разрешено място някой бавнодвижеш се, той нарочно ускорява, за да не можеш да го надминеш. КАТ и за това нарушение не глобява, както и за всички останали нарушения.
отговорСигнализирай
12
Идиотъ преди 8 години
70
Какви прегради, какви чудесии. На калпав матриял, нищо не му помага.Пътя си е много хубав, проблема е че шофьорите са с дървени глави, и се мислят за безсмъртни като тръгват да изпреварват на забранено. А тази забрана там си е необходима, защото и пътя не разрешава, ама все ще има дарвиновци които искат да преоткрият физиката.По-добре не пипайте нищо, ами вземете да контролирате за спазване на правилата и взимайте книжки, на джигити и тираджии, ефекта ще е поразителен.
отговорСигнализирай
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години