IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Нова жертва на катастрофа по пътя "Русе – Бяла"


Обратно в новината

Коментари Коментари

15
от Русе
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен пътят е в плачевно състояние, не отговаря на натовареността, дупки, неравности, иначе само между Русе и Търново има 6-7 камери; това сигурно е пътят взел най-много жертви в България и от години никой не си мърда пръста да го ремонтират и разширят
отговор Сигнализирай
14
От 14, до 15
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Не четеш. Вероятно в момента процента на тези с купени книжки е по-малък от 1-2%. Под 20% е за тези взели книжки само в последните няколко години.Май не ти е ясно, че с наблягането на това, че има шофьори с купени книжки, се отвлича вниманието от наистина важните проблеми, примерно липсата на контрол от страна на КАТ, което води и до това, което си изброил, но и до много повече и по-важни неща.
отговор Сигнализирай
13
До 14
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Що се заяждаш на дребно? Според човека са 50%, според теб по-малко от 20%. Е и? Има ли *** на пътя? Има - с книжки и без книжки. Да, книжката не прави шофьора, но му дава законно право да седне зад волана, и според някои индивиди дори и след употреба на алкохол или дрога, или с телефон в ръка, или с дете в скута, или с 10 сантиметрови токчета, или при неизправно МПС и още и още. С 220 не означава, че мерцедеса трябва да се кара със С-корост 220 км в час, нали.
отговор Сигнализирай
12
До 10 Перко
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Коментара ти, отговаря на ника ти.С купени книжки са доста малко от шофьорите. Практически няма купени книжки между шофьорите взели книжки преди 1990 година, а те сега са на над 45 годишна възраст, т.е. огромна част от шофьорите. Малко бяха купените книжки и в началото на демокрацията, т.е. прибави и шофьорите взели книжки между 1990 и 1997 година. Какво е станало после, не знам, но това са малък процент от шофьорите, а и едва ли повече от 20% от тях са с купени книжки.Книжката не прави шофьора
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Нека царят тиква обърне внимание на този път най-накрая, че ще свърши електората.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Точно на това кръстовище няма знаци за предимство. Вчера минах от там и се учудих, че кръстовището е необозначено.
отговор Сигнализирай
9
Тодоров
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Специално за този път, проблема въобще не е в шофьорите. Там това, което се нарича път, е нещо средно между лунен пейзаж и междуселски черен път ! Боко с тези магистрали дотам докара държавната второстепенна мрежа, че пътища реално нямаме.
отговор Сигнализирай
8
Перко
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
В България над 50% от правоспособните водачи на МПС са си купили свидетелствата за правоуправление и изобщо не са наясно със ЗДП и ППЗДП. Над 75% от водачите не спазват ограниченията по пътищата установени с маркировка, знак или светофар, къде от незнание, къде от малоумие. Над 90% са убедени, че винаги са прави и именно те са с предимство на пътя. За тези без книжки изобщо не коментирам. Е какъв да е резултата? Трагедия след трагедия. Лошото е, че самоубийците на пътя завличат с тях и невинни.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Че е лош пътя, лош е, ама и румънците карат като дивaци.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Хайде сега пътя виновен за катастрофата. Пространството между двете уши като дрънка на кухо и по магистрала ще направиш белята. На всички им е ясно, че става въпрос за отнето предимство. На всички им е ясно, че румънците не спазват ограничения. За съжаление в този случай Закона казва, че дори и ниско да прелетиш пак си с предимство. Мир на праха му на загиналия. Миг невнимание и белята става.
отговор Сигнализирай