До Анонимен пътят е в плачевно състояние, не отговаря на натовареността, дупки, неравности, иначе само между Русе и Търново има 6-7 камери; това сигурно е пътят взел най-много жертви в България и от години никой не си мърда пръста да го ремонтират и разширят
отговорСигнализирай
14
От 14, до 15 преди 8 години
31
Не четеш. Вероятно в момента процента на тези с купени книжки е по-малък от 1-2%. Под 20% е за тези взели книжки само в последните няколко години.Май не ти е ясно, че с наблягането на това, че има шофьори с купени книжки, се отвлича вниманието от наистина важните проблеми, примерно липсата на контрол от страна на КАТ, което води и до това, което си изброил, но и до много повече и по-важни неща.
отговорСигнализирай
13
До 14 преди 8 години
31
Що се заяждаш на дребно? Според човека са 50%, според теб по-малко от 20%. Е и? Има ли *** на пътя? Има - с книжки и без книжки. Да, книжката не прави шофьора, но му дава законно право да седне зад волана, и според някои индивиди дори и след употреба на алкохол или дрога, или с телефон в ръка, или с дете в скута, или с 10 сантиметрови токчета, или при неизправно МПС и още и още. С 220 не означава, че мерцедеса трябва да се кара със С-корост 220 км в час, нали.
отговорСигнализирай
12
До 10 Перко преди 8 години
11
Коментара ти, отговаря на ника ти.С купени книжки са доста малко от шофьорите. Практически няма купени книжки между шофьорите взели книжки преди 1990 година, а те сега са на над 45 годишна възраст, т.е. огромна част от шофьорите. Малко бяха купените книжки и в началото на демокрацията, т.е. прибави и шофьорите взели книжки между 1990 и 1997 година. Какво е станало после, не знам, но това са малък процент от шофьорите, а и едва ли повече от 20% от тях са с купени книжки.Книжката не прави шофьора
отговорСигнализирай
11
Анонимен преди 8 години
61
Нека царят тиква обърне внимание на този път най-накрая, че ще свърши електората.
отговорСигнализирай
10
Анонимен преди 8 години
40
Точно на това кръстовище няма знаци за предимство. Вчера минах от там и се учудих, че кръстовището е необозначено.
отговорСигнализирай
9
Тодоров преди 8 години
111
Специално за този път, проблема въобще не е в шофьорите. Там това, което се нарича път, е нещо средно между лунен пейзаж и междуселски черен път ! Боко с тези магистрали дотам докара държавната второстепенна мрежа, че пътища реално нямаме.
отговорСигнализирай
8
Перко преди 8 години
72
В България над 50% от правоспособните водачи на МПС са си купили свидетелствата за правоуправление и изобщо не са наясно със ЗДП и ППЗДП. Над 75% от водачите не спазват ограниченията по пътищата установени с маркировка, знак или светофар, къде от незнание, къде от малоумие. Над 90% са убедени, че винаги са прави и именно те са с предимство на пътя. За тези без книжки изобщо не коментирам. Е какъв да е резултата? Трагедия след трагедия. Лошото е, че самоубийците на пътя завличат с тях и невинни.
отговорСигнализирай
7
Анонимен преди 8 години
91
Че е лош пътя, лош е, ама и румънците карат като дивaци.
отговорСигнализирай
6
Анонимен преди 8 години
61
Хайде сега пътя виновен за катастрофата. Пространството между двете уши като дрънка на кухо и по магистрала ще направиш белята. На всички им е ясно, че става въпрос за отнето предимство. На всички им е ясно, че румънците не спазват ограничения. За съжаление в този случай Закона казва, че дори и ниско да прелетиш пак си с предимство. Мир на праха му на загиналия. Миг невнимание и белята става.
отговорСигнализирай
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години
преди 8 години