IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Черна статистика: Водим класацията в ЕС по катастрофи


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
дааааа , работата е много на зле, няма да коментирам нищо - само ще дам пример от последния уикенд: - карах по участък с ограничение 80 км/ч , лично аз карах с около 90 км/ч и ме изпревариха стотици автомобили само за време около 10 минути , някои летяха сигурлно с по 160-200 км/ч, оглеждайки се се оказах единствения , който караше толкова бавно.... така че - правете си изводите
отговор Сигнализирай
22
Някой
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Не знам на кое място сме , но по пътищата настана ад. За 5 минути каране из града поне 10 дивака правят опасни маневри , карат бясно. НОРМАЛНО УПРАВЛЯВАЩИ АВТОМОБИЛИ ВЕЧЕ ПОЧТИ НЕ СЕ ЗАБЕЛЯЗВАТ. Само като видя луксозен автомобил БМВ , Мерцедес , Ауди ми се изправя косата и очаквам всичко - намразих ги вече тези марки по обясними причини - вътре само дебеловрати мутри или тунинговани мутреси , които гледат злобно и надменно. Не смея изобщо да ги поглеждам - налитат на бой за най-малкото
отговор Сигнализирай
21
Не че нещо
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
ама и това са част видимите резултати
отговор Сигнализирай
20
зле
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Не че нещо ама почти всички в колите са залепнали на телефоните си, нарочно се изсилват по пътищата, опитват се на пешеходни пътеки да изпреварват пешеходци и какво ли още не. Никой не е виновен на простите хора, че са прости.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До анонимен 14 : чакай малко сега. Колко е ограничението в града? 50 нали така? И кво като карам с 55 в лява лента понеже този в дясна кара с 45 и съм нарушител ли? На магистралата си карам със 120 в дясно, но проблема е като трябва да изпреваря... Някъв глъпак ми се набримчил със 180.. И като реша да изпреваря кротко със 130...Еми за това говоря. Ако искате да карате с 200, отидете на калояново!!!
отговор Сигнализирай
18
КАТ да се закрие
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Всъщност основната причина за многото загинали е липсата на контрол от страна на КАТ. Липсата на контрол води до много нарушения. Вероятно в България се правят по около 200 милиона нарушения всеки ден, които на практика всичките остават несанкционирани. Многото нарушения водят до много катастрофи и много загинали и ранени. Това е логическата последователност и за да се намали броя на загиналите, трябва да се почне от началото, а не от по средата, както ни манипулира КАТ. Началото е контролът.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Към статистиката да добавим и 40 000 купени шоферски книжки само за миналата година - а по неофициални данни са над 1 милион. 99% процента от колите в БГ са бракувани в Германия/Италия кошници, които вместо да се нарежат за скрап се карат от шимпанзета с основно образование. Пияни/корумпирани катаджии на държавна хранилка, които ги мързи да гледат. Магистрали с огромни дупки, нацвъкани като лунен пейзаж - и на върха на това царство стои тиквения цар бивша мутра/рекетьор Бат Боко...
отговор Сигнализирай
16
1
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Все чета в коментарите, че полицаите били виновни, политиците виновни, светофарите виновни. Умния човек търси да надгражда себе си,глупавия вината в другите!!! Българина няма култура на пътя, как може в чужбина да се кара с 50км щом е казано а тук *** да лети в градски условия с 80 примерно.. Няма как да стане..
отговор Сигнализирай
15
1204
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Ако на път с ограничение от 90 км/ч решиш да караш с 40 км/ч, не означава че караш безопасно. Напротив ти си си опасност за всички които идват след теб с по-висока скорост от твоята.Куца ни не само културата по пътищата, но и автомобилните умения, иначе сме със самочувствие на състезатели.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Нека се има предвид че тази статистика е силно изкривена,защото за загинал в катастрофа се счита само този който е умрял в превозното средство. Ако това се случи след като е изваден от колата, или в линейката, или в болницата, вече не влиза в графата загинал при ПТП. А както всички знаем, тези на държавна хранилка имитиращи дейност, са царе на лъжите и измамите,само и само да излезе че вършат нещо, докато чакат двадесетте заплатки стресирани. А с фаровете какво стана, нали щяха да спасят света.
отговор Сигнализирай
Новини