IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Все още вадят телата на загиналите край Вакарел


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
ДО 18 НЕ СЪМ КАРАЛ ТИР, НО С КОЛАТА БЕЗ ТОВАР СЪМ СЕ ЗАВЪРТАЛ. ЛОШ ПЪТ И ПОДРЪЖКА И ЛОШ ПЪТЕН КОНТРОЛ. По време на мъгла е работа на КАТ ДА ОБЕЗОПАСЯВА ПЛАТНОТО.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 28 Не харесвам 3
Винетки плащамеКоя фирма поддържа моста, папараци.Какво снимате ламарините, хиени.Няма журналисти у нас.Жалка история
отговор Сигнализирай
16
ПЛАМЕН
преди 8 години
Харесвам 44 Не харесвам 3
ДОБРЕ ДЕ И АЗ САМ ШОФЬОР НА ТИР,С КАКВИТО И ГУМИ ДА СИ А МИ КАЖЕТЕ КАК МОЖЕ ДА ГО СПРЕШ ТОЯ КАМИОН НА ЗАЛЕДЕН МОСТ С НАКЛОН. СА ПАК СЕ ПОЧВА, ПАК ДАЕ КАРАЛ БАВНО ПАК.....,.Е С КОЛКО ТРЯБВА ДА КАРАШ ПО МАГИСТРАЛАТА С 20,ТА ДАНЕ ПАДНЕШ ОТ МОСТА. КОЙ ПРЕДПОЛАГА ЧЕ ТАМ Е ЗАЛЕДЕНО ТА ДА КАРАШ С 20 КМ.ПОСЛЕ ПАК КАМИОНИТЕ ИМ ПРЕЧАТ.НАЛИ НЕ Е БЪЛГАРСКИ КАМИОНА,АМИ АКО ЗА ПЪРВИ ПЪТ МИНАВА ПРЕЗ БЪЛГАРИЯ,МОЖЕЛИ ДА ЗНАЕ ВСИЧКИ МОСТОВЕ КАК ГИ ПОДДЪРЖАТ А?
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
ДО 16 ПРАВ СТЕ ,БРАВО.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 49 Не харесвам 7
ЗАЩО В СТАТИЯТА НИ ОБЯСНЯВАТ КАК НЯКАКВИ СИ РЕЖЕЛИ ЛАМАРИНИ ДА ИЗВАДЯТ ТРУПОВЕТЕ НА ЗАГИНАЛИТЕ ХОРА? ЗАЩО НЕ ПИШАТ КОЙ ОТГОВАРЯ ЗА ПОДРЪЖКАТА НА МАГИСТРАЛАТА ЗА КОЯТО ПОДРЪЖКА ВЗИМАТ МИЛИОНИ НА СЕЗОН? НЕ ТОВА НЯМА ДА ГО ПРОЧЕТЕТЕ НИКЪДЕ В НИТО ЕДНА МЕДИЯ. А ЗНАЕТЕ ЛИ ЗАЩО? НЕЗНАЕТЕ? ЕХ ВИЕ СТАДО ОВЧИЦИ ЗА ДОЕНЕ СТРИЖЕНЕ И ОНОДВАНЕ НА ЗАДНА ПРАШКА. ЗАЩОТО МИЛИ ОВЧИЦИ ИМ Е ЗАБРАНЕНО ОТ ВИСШЕ СТОЯЩИТЕ СЕЛЕНЖЪРИ ДА СЕ СПОМЕНАВАТ ФРМИ БЛИЗКИ ДО ВЛАСТ ИМАЩИТЕ СЕЛЕНЖЪРИ. СЕГА ИЗЯСНИЛИ ВИ СЕ СИТУАЦИЯТА?
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
ТИР-а не е от България.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
Реалността е, че около 90% от катастрофите в България се дължат на бездействието на КАТ. Около 5-6% се дължат на лошите пътища и лошата им поддръжка и около 4-5% се дължат и на двете - КАТ и лоши пътища и поддръжка. Незначителна част от процента са катастрофите, при които КАТ и поддържащите пътищата нямат вина, т.е. по вина на шофьорите или поради техническа неизправност, която шофьорите не са могли да предвидят.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
В БЪЛГАРИЯ КАТ СА НА РАБОТА САМО НА ЗАПЛАТА. Оправданието е ! НЯМА КАДРИ
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 22 Не харесвам 2
Начинът на шофиране във всяка една държава се определя от съответния аналог на българския КАТ. Когато КАТ бездейства, както е в България, има прекалено много нарушения, от които неминуемо следват катастрофи, ранени и загинали, както при Вакарел сега. Кой обаче трябва да осъди истинския виновник - КАТ за загиналите и катастрофите?
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 23 Не харесвам 4
НЕПОДДЪРЖАН ПЪТ , ,МАТИНЕЛА НЯМА, САМО ПАРАПЕТ . УЖАС
отговор Сигнализирай
Новини