IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Трагедията в "Ечемишка" заради корозия на метална конструкция


Обратно в новината

Коментари Коментари

21
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 26 Не харесвам 3
"Хубава работа ама българска" - целата работа ни е такава ... тепърва що яд ще изкача... айде ленторезецът давай обяснения галамар !
отговор Сигнализирай
20
аз
преди 7 години
Харесвам 30 Не харесвам 4
Глупости. Имало е замръзнала вода във фугите и при топенето сега се е откъртило някое парче и повлякло цялата конструкция. Не може единично слабо място да събори цялата конструкция. Утре на ред са наводненията и защо се топи снега?
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 52 Не харесвам 0
Хемус е в трагично състояние.Нощно време е като в тъмна Индия,маркировката е под всякаква критика,за мъгливо време и сняг даже няма да говорим!При дъжд аквапланинга е гарантиран.Стълбовете около тунелите са толкова изгнили,че всеки момент и те може да паднат. Безопасността е на първо място дами и господа,ама кой да мисли?80% от пътищат ни са такива,изоставени на произвола...Светлоотразителните колчетата от Татово време къде са?
отговор Сигнализирай
18
стоянчо
преди 7 години
Харесвам 55 Не харесвам 0
Бог да я прости загиналата. Иначе ме интересува само едно - някой в затвора ще влезне ли или ще смачкаме работата?!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 48 Не харесвам 1
Ами няма как 30 Г .Само да ползваш без нищо да влагаш и всичко да е ОК !!!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 44 Не харесвам 2
Няма изненада. Пътищата в България се разпадат при демокрацията и пазарната икономика.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 42 Не харесвам 2
Металната тръба не е лента за рязане и Борисов да се бие в гърдите и да вика колко е велик.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 47 Не харесвам 0
Нали миналата година бетонен блок се откърти от мост на магистрала Хемус и по чудо нямаше пострадали от колата, върху която беше паднал. Тази отсечка на магистрала Хемус е построена края на 70те години. Оттогава не е правен изобщо основен ремонт. Експлоатационния период е обикновено 20 или 25 години без основен ремонт, но с поддръжка. А ние какво имаме: 40 години вече без основен ремонт и без поддръжка. Инспекторите вместо да минават да инспектират си стоят в офисите и нищо не правят. Така ще е.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 57 Не харесвам 0
Корозията на държавата през последните 30 години е виновна за това.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 73 Не харесвам 0
Веднага корозията в затвора и да заплати 100 000 лева обезщетение на близките на загиналата жена! Ей знаетели по ТАТОВО време как се подържаха тези тунели? Работил съм по подръжката 15 години на тези тунели! Бяхме цяла бригада от 25 човека които денонощно се грижехме за обезопасявенето на тези тунели. Проверявахме и ремонтирахме всички носещи елемнти и укрепителни съоръжения. Ако нещо беше се случило както сега отговорноста падаше на бригадира на бригадата и отиваше директно в затвора! А сега
отговор Сигнализирай