IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Престъпно ли, небрежно ли: АПИ преброи десетки опасни съоръжения


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

50
Един от Северозапада
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Отоговор Колега, едно време Румъния бе голям длъжник, на кого ли не.Чаушеску им бе затегнал коланите до толкова,че върна всички дългове а живееха в абсолютна мизерия.При това-имат производство на какво ли не, трактори, камиони, леки коли, и какво ли още не.Ние нищо не произвеждаме, освен ток, жито, и гастарбайтери.Последните, по признания на саматадържава, са инвестирали като помощ към семейства и родители повече, от западните инвеститори, а сме си все в мизерията.Изхода е като с Чаушеску
отговор Сигнализирай
49
Един от Северозапада
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен 50.Напротив, проектирани и изпълнени са както трябва.има и отводняване, и вентилация.Друг е въпросът, че не се поддържат.Виадуктите, по магистралата, кой проектира и построи? Имали сме и кадри, и техника.Сега, затова трябва да се дадат милиарди левове, и нито една наша фирма не е в състояние да ги построи.Възела преди Перник турци го строиха, ако помните, а той е нищо в сравнение със строените някога виадукти.Въпросът е в поддръжката, и дадените за това пари после, и за контрола.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
такива пътни съоръжения, каквито са тунелите и мостовете, по нормативи на НРБ е трябвало да се проектират със срок от 100 години. Понеже въпросните съоръжения започнаха да се разпадат преди да изтече и половината от този срок (50 год) следва, че при строителството (извършвано по времето на НРБ) доста се е крало, най-малкото цимент и са били "спестени" редица необходими неща, като например отводняване и вентилация.
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Pari ima ,no ne za vsi4ki.
отговор Сигнализирай
46
До 47
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Прав си - уж правеше.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
К'во стана Боко нали уж пътища правеше?
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Нормално е всичко което става в България.Държавата я няма.Всеки краде и иска да забогатее по бързо.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Пари има, даже повече от необходимито, но почти всичките се присвояват от мафията около управляващите. Ако ще и 100 пъти повече средства да се дадат за пътищата, пак ще е същото, само дето мафията ще краде над 100 пъти повече.Примерно ако сега от 100 милиона се крадат 99 милиона, а с 1 милион се замазва положението, ако средствата станат 10 пъти повече - 10 млрд., то пак с 1 милион ще се замазва положението, а ще се крадат 9 млрд. и 999 милиона, т.е. 101 пъти повече.
отговор Сигнализирай
42
край
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Солун -Атина 500 км. има участъци без магистрала - ТОЛ таксите в едната посока 40 евро. Ниш -Белград - 200 км. тол такса в едната посока 7.5 евро.А сега познайте при годишна винетка от 100 лв. дали нема да ви падат мостовете и тунелите. Да не мислите че тука асфалта е по-евтин или кражбите са по малко. След 5 -7 г. българските пътища ще са лунен пейзаж.
отговор Сигнализирай
41
Отоговор
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До Въпрос?1990 БКП ни остави 11 милиарда долара дълг и фалирала държава.Вижте отчета на БНБ,оставете лъжите за 15 или 30 милиарда нов.1997-*** я фалираха втори път.2009-та октомври хазната бе празна.Това се знаеше още април.Колкото пъти БСП предава властта,толкова пъти първата зима пътищата са били в ями,а не в дупки.Асфалта не се яде не го казват ГЕРБ.30 години неремонтирани съоражения?!Колко пъти БСП бяха на власт?2,5млн.лева за този тунел са платени при Станишев без да се извърши ремонт!!!
отговор Сигнализирай
Новини