IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Въпреки предупрежденията: 8 жертви покрай Великден


Обратно в новината

Коментари Коментари

20
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Бензин в кръвта!...и грес в главата...За съжаление купуването на книжки от професионални ***, пияници и наркомани, води до убийства на пътя... А уж смъртните наказания в БГ са забранени. Не е вярно! Тук ги прилагат късопишковците с БМВ-тата и лъскавите колички.
отговор Сигнализирай
19
Ауу
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 7
Ауу от утре внимавайте, хаха.Не можеш да спреш тиквите с БМВ-та бе, той няма мозък за 2 стотинки. И постоянно да висят полицай по улиците нищо няма да се промени със слаба найазателна система. В БГ просто такава несъществува. ПАРОДИЯ НА ДЪРЖАВА!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
В България всеки ден се правят примерно средно по над 200 милиона нарушения, а КАТ санкционира за около 2 хиляди и то обикновено след като има ПТП. Напълно липсва превантивната дейност преди да стане ПТП. Затова и нарушенията са толкова много, а от там и катастрофите, ранените и загиналите. Всеки шофьор в България (български гражданин или чужденец) е убеден, че като извърши нарушение, няма да последва санкция от страна на КАТ. В нормалните държави е обратното и затова не правят нарушения.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Напротив санкцийте трябва да се намалят, но да се прилагат винаги. 10 лв. да е глобата като знаеш, че извършиш ли нарушение ще те глобят и ще си платиш, бързо, бързо ще влезеш в правия път. А сега КАТ-аджийски произвол и мързел. В една съседна държава с корави кратуни-Черна гора на всяко опасно място имаше Пътна полиция винаги всеки ден. Нарушения -0, а са по големи джигити идизеляци от българите. А нашите хрантутници ги мързи да излязат по празниците.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
"Убива не скоростта а внезапното спиране"
отговор Сигнализирай
15
@18
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Цитат от 18: Строгите санкции там дисциплинират шофьорите и затова произшествията са по-малко.Докато не започнат да се прилагат драконовски мерки,положението няма да се оправи."Там в държавите, за които говориш изобщо не мислят като теб. Няма нормална държава, в която правилата се спазват и в която "драконовските мерки" да са дали резултат. Затова в нормалните държави отдавна не говорят за все по-сурови наказания, както е от 27 години в България, което е проява на катаджийско мислене, т.е. ни
отговор Сигнализирай
14
До 18
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Всъщност в България санкциите са относително по-строги, в сравнение с държавите в западна Европа. Само лаици могат да си мислят, че като в закона се запише изключително строга санкция, това щяло да има ефект. Експертите казват нещо съвсем друго - не е важен размера на санкцията, важно е санкцията да се прилага винаги. В момента по мои много приблизителни изчисления, КАТ прилага санкция при 1 на 100 хиляди нарушения, т.е. на практика това, което пише в закона не се прилага.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
Е защо от утре бе,МВР?Досега защо спахте?И защо акции,а не постоянен строг контрол и тежки санкции.Пътувал съм много из Европа.Никъде няма такива шофьори самоубиици и убиици на пътя.Строгите санкции там дисциплинират шофьорите и затова произшествията са по-малко.Докато не започнат да се прилагат драконовски мерки,положението няма да се оправи.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
Е,нали Бойко ви обещаваше магистрали по които да стигате за 3 часа до морето.Ето,построи ви ги криво-ляво и вие се изпотрепахте по тях.Даже ви вдигна разрешената скорост.Така мат'ряла ще се стопи по-бързо и проблема с изхранването останалия ще бъде решен.Както казваше един друг сатрап няма човек,няма проблем.Ама това фалшиви книжки,пияни и дрогирани шафьори,такива,които не знаят да пишат и четат,но имат книжки,джигити на пътя повярвали си,кой да ги спре,да им вземе колите и после в затвора.КОЙ?
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 12
Нали караме на прожектори целогодишно и трябваше да намалеят катастрофите и жертвите. Нали затова си сменяме крушки през месец нали затова пълниме гушите на алтернаторжиите и акумулаторжиите защо няма ефект бе селянжъри с фуражки? Как ще контролирате скороста? Сигурно ще сложите до всяка кола полимилиционер и ще дебне да не се надвишава повече от 60 км в час ли? Това да не са москвичи лади и жигулетА дето и с двата карака натискахме газта и повече от 70 км не вдигаха? вах ви макята ***!
отговор Сигнализирай