IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

С или без ТИР-ове "Хемус" в ремонт – трудна за движение


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
"Преди година се прави ремонт на мостовете..."За да питаш! Ремонта на мост и кърпенето са съвсем различни дейности и различни обекти. Ако ги направеха заедно пак щеше да квичиш!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Трудна за движение заради слабите шофьори. Идете в Германия да видите как се престрояват от 3 в 1 колона със 70 км/час без проблеми! Тук всеки се ръга, като овца да е по-напред!
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
А за Орешарски, който спря строежа на магистрала Марица други магистрали съществуваха ли тогава?
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Ако морето беше до София, то на България магистрали въобще не И трябват .....!!!
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Аз едно не мога да разбера. Преди година се прави ремонт на мостовете след спускането от Жерково. Беше ужас, страхотни задръствания и тн. Защо тогава не се подмени целия асфалт там а сега се правят кръпки стотина метра в посока Варна? Друг е въпроса че в тези ремонти се наливат огромни смехотворни суми за които в белите държави се изграждат първокласни пътища. Част от тези пари да бяха влезнали като подпомагане на икономиката ни щеше да е добре. Интересно като секнат парите от ЕС какво ще правим
отговор Сигнализирай
9
hf
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
По тази "магистрала" поне от 5 год не се пътува. Вся някъде ремонт, което е достатъчно да повисиш 40 мин, за какво ми е тогава тази магистрала? Да не говорим, че рязкото спиране и чакане на опашка е риск, преди години имаше няколко убити при такъв случай. Така че- аман от вас и измислената ви магистрала. Как ще бъда компенсиран, че имам винетка, а не мога да използвам този път?
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Съгласен съм с човечеца, че при нормални пътища не трябва да се спират камионите, от тях печелим от такси и транзит, ама то ние нямаме нормални пътища или поне аз не съм ги намерил...На споменатото място се чакаше в неделя 8-10 минути при все че камионите бяха отбити по обходен маршрут, т.е 10 мин съм карал на първа скорост на магистралата на полу-съединител (да не кажа цял) :).
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Спирането на тировете за 3-4 е по-опасно от това да си вървят. Като отпадне забраната към 19 часа става мазало. Карат като обезумели, защото имат разсписание, и са на колони от 15-20 едни след друт и в двете посоки. Всчки се знервят и стават белите.
отговор Сигнализирай
6
До 4
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
Това е от асфалта на Бойко Борисов - изключително некачествено построени или ремонтирани магистрали и пътища. Щеше да е новина, ако асфалта беше в ред.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
То да беше само "Със или без". Цялото заглавие не е в ред."Хемус е в ремонт", а не "Хемус в ремонт".Няма връзка между написаното "С или без ТИР-ове" и "Хемус в ремонт"."трудна за движение" изобщо не е ясно за какво се отнася и каква връзка има с началото на заглавието.
отговор Сигнализирай
Новини