IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Без хаос! Приземяваш самолета с 262 км/ч, влизаш в тревата със 120


Обратно в новината

Коментари Коментари

27
гост
преди 7 години
Харесвам 22 Не харесвам 2
Какви хидравлични амортисьори та патили ,четеш ли си глупостите сигурно става дума за интерцепторите-въздушните спирачки,така е ,когато *** и пульо са в тоя бранш.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
До ?!?Личи си, че не разбираш от самолети
отговор Сигнализирай
25
,
преди 7 години
Харесвам 30 Не харесвам 0
по-добре нищо да не бяха писали, освен една кратка похвала за пилотите. Текстът е неграмотно написан.
отговор Сигнализирай
24
?!?
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Без да разбирам от самолети, не би ли трябвало електрическата и хидравличната системи да са двойно, дори тройно подсигурени? Браво на пилотите!
отговор Сигнализирай
23
BlackWater
преди 7 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Не знаех, че задкрилките се "вдигат", все си мислех, че се пускат и прибират, но ако визирате въздушните спирачки/спойлерите/ е друго нещо. Принципно те влияят на спирачния ефект, но надали това е проблема при тази дължина на полосата!! Причините може да са други и най-различни, но не и "хидравлични амортисьори" - чак звучи смешно!!! Относно други корифей в авиацията: Еърбъс е съвместно производство на 4-ри държави в ЕС, а именно Германия, Франция, Испания и Англия!
отговор Сигнализирай
22
Иво
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 5
Като цяло да управляваш самолет е с пъти по малко стресираща работа от това да караш маршрутка или автобус в София. Пилотите в 95% от времето на полета не управляват ръчно самолета, а просто нагласят компютъра какво да прави. Това че част от пътниците са в стрес, не означава, че и пилотите са в стрес.Докато един шофьор на маршрутка на ден поне 10 пъти за малко не прави катастрофа, пилотът може нито веднъж през живота си да се срешне с подобна ситуация.
отговор Сигнализирай
21
PILOT
преди 7 години
Харесвам 35 Не харесвам 1
Толкова неграмотно написана статия рядко съм чел. Дори дете в 4 клас ще има по-добър изказ!!!
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 10
"На А-320 не му е нужна писта за кацане. Немска машина." Самолета е Еърбъс френски - това да не е вурст,или голф.Добре че са се разминали пътниците
отговор Сигнализирай
19
/./
преди 7 години
Харесвам 46 Не харесвам 1
Да си пилот на самолет, никак не е лесно, да знаете. Винаги съм се чудел на тези хора, каква психика трябва да имаш, за да успееш да накараш това голямо метално нещо да се движи и още повече да го управляваш. Това което се е случило, неминуемо е било на косъм от инцидент и много загинали хора. Браво на пилотите че не са се поддали на паника а са действали професионално и хладнокръвно. Браво... иначе сега щяхме да четем черни новини.....
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 39 Не харесвам 0
Браво на пилотите
отговор Сигнализирай