IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Три версии за обърнатия автобус: Умора, повреда, засичане


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

29
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
До \Умишлено съсипаха БДЖ-то, веднъж, за да го ограбят, и втори път, за да създадат бизнес с техните си фирми.Ако имахме нормален жп-транспорт, кой би пътувал с тия гнусни, дърти автобуси по тези пътища? И при скоростта с която карат, и при шофьорите, които работят извънредно и ги глобяват, ако закъснеят.и накрая пак шофьора ще го отнесе, като с машинистите от Хитрино.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Юнион Ивкони - това е предостатъчно като информация. На техни...автобуси...не се качвам за нищо на света.
отговор Сигнализирай
27
Пътувал ЮнионИвкони
преди 7 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
Автобусите на Юнион Ивкони са в трагично лошо състояние - стари, счупени. Съмнявам се че въобще минават някакъв технически преглед преди да потеглят на път. Тази компания трябва да бъде разследвана от прокуратурата и ДАИ защото е потенциално опасна за пътниците.
отговор Сигнализирай
26
Мислеща
преди 7 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Преди време пътувахме с моя съпруг с тази фирма. Местата ни бяха точно зад седалката на шофьора и през цялото време се молех да стигнем живи. Шофьорът беше един, през по-голямата част от времето караше с една ръка, а с другата говореше по телефона, ядеше вафли или се обръщаше назад да говори със стюардесата. Изпреварваше коли на мост със 130 км/ч. и съвсем леко намаляваше в населените места. Повече не пътувам с тях!
отговор Сигнализирай
25
БГ Работодател
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
Българите са мързеливи и с ниска производителност, но пък с огромни претенции за заплати.Ето, този шофьор, понеже е с ниска производителност, за разлика от германския си колега, трябва да кара не 7 часа автобуса на денонощие, а три пъти повече - 21 часа в денонощие, за поне десет пъти по-малка заплата.Иначе на мен няма да ми излязат сметките и няма да мога да купя на любовницата вила в Кан.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 30 Не харесвам 0
Версията е една - нередовна фирма, с която постоянно има инциденти, неизправни автобуси и недоспали шофьори!
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 35 Не харесвам 0
С тия "Ивкони" съм пътувал три пъти и всеки път е имало проблем, като последния път автобуса изобщо не дойде на автогарата! Другия път беше свършил горивото на входа на София и пуснаха хората по поляните и кой както може до центъра.
отговор Сигнализирай
22
Пътник
преди 7 години
Харесвам 40 Не харесвам 1
Не знам за вас дали сте се возили на Юнион Ивкони, но автобусите им са на по 20 + години и то в употреба само в България. И това се отнася за всичките изобщо автобуси прекосяващи страната независимо от фирмата. Вонят, седалките не са прани от както са закупени (при това обезателно на старо). В рекламите пише, че има тоалетни, а всъщност кабинките за тази цел са залостени, а дръжките заковани. Пълен ад е пътуването. Целта им е максимална печалба, сигурността и комфрорта не са тяхна грижа.
отговор Сигнализирай
21
МакКонар
преди 7 години
Харесвам 36 Не харесвам 0
Тези и Етап са ужасни фирми поддържани от ужасни политици, които могат да виреят само в страни от такъв тип като нашата.
отговор Сигнализирай
20
anon
преди 7 години
Харесвам 22 Не харесвам 3
Заспал е гада. Много са ларж като почнат да се хвалят как правели по 3 курса Добрич-София и обратно един след друг. Големи мъже.
отговор Сигнализирай
Новини