IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Мръсен въздух: 2 милиона автомобили без катализатори у нас


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

115
Все тая
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Държавата като иска да имаме катализатори, какво направи тя за колите, които вече на 2-рата седмица са с окрадени катализатори? Всеки иска да опазва околната среда, но два нови катализатора за месец едва ли би си позволил "богатият" българин! Ограбват посред бял ден, пред блокове без да им мигне окото. После си два дни отпуска, за да се разправяш с полиция, застрахователи и накрая се отказваш от удоволствието "катализатор".
отговор Сигнализирай
114
Burenieoried
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
канатная резка alresa.ru строительные услуг алмазное бурение ценаалмазное бурение отверстий расценкидемонтаж железобетонных блоковалмазное пиление канатомалмазное бурение отверстий
отговор Сигнализирай
113
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Крайно време е да се въведе ред. Трябва да се санкционират не само собствениците на автомобилите без катализатори, но и да се отнеме веднага лиценза на пунктовете за технически преглед които са им издали свидетелства за изправност и отработени газове в норма!
отговор Сигнализирай
112
Реалист
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Като изпраскат някоя бомбастична цифра, да се чуди човек от къде имат тези данни , като при ПТП / пер. техн. преглед/ никой не пита имаш ли катализатор.
отговор Сигнализирай
111
Кражбите
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Кражбите на катализаторите спират хората да имат катализтори на колите. Това е факт. Докато не се спрат тези кражби, всичко останало са празни приказки.
отговор Сигнализирай
110
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
България е на опашката в ЕС по брой коли на 1000 човека от населението. След България са само няколко държави (Край всеки път ги изброява), но реално в България има доста по-малко коли от обявения брой, зашото огромен брой коли не се използват, а само се водят, че ги има. Колите, които реално се движат в България реално са доста по-нови, а в София още по-нови. Може би средната възраст на движещите се коли в София е около 5-10 години, а не над 20, както се твърди.
отговор Сигнализирай
109
Толерастия
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Аз от няколко дни я следя тази медийна бомба и незнам защо ми се струва, че Бойко се гласи да хвърля ръкавицата за трети път. Ако гореописаното започне да се случва, това означава че 70-80% от колите движещи се в момента ще трябва да отидат за скрап. А на българина знаем, че колата му е мааалко по-скъпа от жената...Майтапа настрана, колата си я ползвам основно за да ходя на работа, да водя детето на училище т.н. както и почти всички активни хора. Какво правим ако останем без? Пари за нова нямам.
отговор Сигнализирай
108
???
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
В България колите са малко - доста под средното ниво за ЕС и както навсякъде по света ше се увеличават. Същото важи и за София - колите са малко, сравнени с други подобни градове по света, но в София има огромен проблем - кметската некадърност, заради която всяка година се влошава организацията на движението и паркирането в София, което води до задръствания и замърсявания заради кметската некадърност довела до задръстванията. Доста малък е дела на колите в замърсяването в София и се питам защо
отговор Сигнализирай
107
Истината
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Истината е малко по-различна от написаното в статията. Първо, едва ли има коли в България внесени от Западна Европа, които да са без катализатор. Катализаторите започнаха да ги слагат още през 70-те и 80-те години на миналия век. Второ, проблемът в България е, че катализаторите ги крадат и то много, а МВР досега май не е хванала нито един такъв крадец. Не виждам смисъл сега да ни карат да си хвърляме парите от терасата (да купуваме катализатор). До месец-два новият катализатор ще бъде откраднат.
отговор Сигнализирай
106
Катализатор - 1970 г
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Изпълнението на директива 70/220/EEC от 1970 година отнасяща се за леките коли и вановете няма как да мине без катализатори, както и на директива 88/77/EC за тежкотоварни камиони и автобуси. Това 1996 година откъде го изкопаха?! Май само за да натаманят бройката на колите без катализатори. Преди години имах Голф 2 произведен през 1991 година и той беше с катализатор, както и всички коли произвеждани тогава и доста години преди това.
отговор Сигнализирай
Новини