IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Цената на войната по родните пътища – 1,5 млрд. лева на година


Обратно в новината

Коментари Коментари

33
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Път като Русе-Бяла отдавна трябва да е магистрала, а не тесен двулентов път със завои и наклони ограничаващи видимостта. Хората предприемат опасни изпреварвания защото се изнервят да карат в колона зад някой камион със 60-80. Трилентовите баири също са опасни, защото бързата лента за изпреварване свършва точно на завоите с ограничената видимост и ако в лявата има много камиони, в един момент се оказваш в насрещното защото няма къде да се престроиш.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Е нали ,,асфалт" не се яде и няма нужда от магистрали.Значи има.А в цяла Европа има и магистрали и междуградски и междуселски двулентови пътища пътища.Просто дисциплината на водачите е супер ниска.Самонадеяност и безхаберност и на шофьори и на пешеходци.А също така мотористи и велосипедисти.Всеки ден всички ги виждаме.Не може да се влезе на всеки в кухия череп.И за това си патят и невинни.
отговор Сигнализирай
31
+++
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
В България колите са малко, но няма никакъв контрол от страна на КАТ и затова стават катастрофите. Значението на обучението или на възпитание, култура, манталитет и т.н. е толкова малко, че не си заслужава да се говори за това. Пътищата ни не са хубави, но не те са причината за катастрофите. Може би под половин процент от катастрофите са заради пътищата. Превишената скорост и останалите нарушения са следствие от (не)работата на КАТ и затова не шофьорите, а КАТ е виновен за превишената скорост,
отговор Сигнализирай
30
до 27
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Ти караш ли изобщо?Колкото пъти вида ТИР ,Камион или трактор на баир ,толкова пъти има и опашка!На 10 коли -2 *** изпреварват на риск.На 100 изпреварвания или на 1000 става белята.Ако има широк път и тира,камиона или трактора си се влачат в едната лента,а другите в бързата изобщо няма да се стига до рискови ситуации.Калпавите шофъори са друга работа.Проблемите за мен не са толкова в контрола ,а в лошо проектираните и неотговарящи на трафика пътища.
отговор Сигнализирай
29
ТИР
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Като ще става дума за пари, в България основно затиналите са по извънградските пътища, предимно поради несъобразена скорост и най-вече поради неправилно изпреварване. Има 5 - 6 участъка с концентрация на ПТП, където са сериозна част от загиналите.Колко ще срува да му се не види тези участъци да бъдат осигурени с камери за видео наблюдение ?!?! Ама по-лесно е да броим трупове и да правим концепции и кампании !
отговор Сигнализирай
28
до 24
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
През Гърция минава ли половината трафик между ЕС и Азия?Я виж какво става на Русе-Бяла.Естествено ,че има огромно значение какви са пътищата с колко завой.Цяла северна България се друса по пътченца от 70 те.Един Проход няма през Стара Планина.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
Не е проблем нито тесните пътища,нито трафика . Проблемът е висока скорост и неправилно изпреварване . Ако бг шоферчетата карат в ограничението,жертвите няма да са повече от 150-200 човека,а не по 1000.На всеки може да се случи да попадне в ситуация, но не създавай предпоставки.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
У нас за да се кара така отчаяно има много причини. Манталитета е в основата, но той се формира от много фактори. Това са субективните. Обективните са качеството на пътната система, организацията, контрола. Набляга се на контрола и глобите, така влизат пари в бюджета. Качеството на подготовката на новите водачи, особено на тези на които се продават. Да, готино е да изкараш някакви кинти но резултатите ги усещаме всеки ден. Неравноправието, корупцията, бедността водят до неглижиране на всичко!
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Само полицай ли мислят в тази държава?Жертвите са на 5 пътни участъка и 5 те са неотговарящи на интензивния трафик!Ако не магистрали ,то поне по-широки пътища.Какви глупости обсъждаме още ,лятото Варна-Бургас движението се извършва по път с ширина Москвич и половина ,с остри завои ,голяма денивилация.И като те запушат два тира и белите стават,ако не в този участък,то веднага след него ,все пак 20 километра за 60 минути си е живо мъчение.Я извадете статистика колко са жертвите до сега!
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Проблема не е в тесните пътища. В Гърция да не би да са по-широки? Който е ходил знае. Имат една магистрала която минава през Солун и почти всичко друго е двулентов двупосочен път. В БГ проблема е че като дойдат почивни дни шопите са като освирепели и се втурват винаги на някъде вместо да си стоят на дебелите зaдници.
отговор Сигнализирай
Новини