IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ спират няколко влака: За Банкя, Карлово, Пещера...


Обратно в новината

Коментари Коментари

19
...
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Значи сега чета, че на диабетици, хора с болно сърце и такива със високо крувно налягане ще им се отнемат книжките! После тука чета спираме и влаковете! Еми колкото и *** да съм все ми светва, че почваме да спонсорираме един автобусен транспорет и или маршрутаджииски! Еми явно тука е така положението!
отговор Сигнализирай
18
тнт0
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Постоянно пищят,че железниците били нерентабилни. Ами освен БМВ-та да вземат да внесат от Германия и акъл. Там железниците са на печалба - преди две години 400 милиона,а миналата година - над 900 милиона евро. И народа пътува масово с влакове. Не че всичко е идеално там,но може много да се научи(ако искаш!).
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Най-бавният БЪРЗ влак София - Пловдив изминава разстоянието за 2ч 37 мин. с 12 спирания, а най-бързият ПЪТНИЧЕСКИ влак го минава за 2ч 50 мин. с 35 спирания
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Ще се размагьоса, ако със закон обявят железниците за стратегически обект. И като заставят автобусните превозвачи да променят разписанията си, така че да не дублират в близко време линиите, създавайки нелоялна конкуренция. Както не се позволява паралелна армия, не бива да се позволява и паралел в другите стратегически дейности. Точка.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Това е омагьосън кръг. Спират влакове щото няма пътници. Хората не живееят на село и в малките градчета щото няма комуникации и инфраструктура.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
За нашето удобство пускат други по-бавни влакове. А за да има равенство, бързите ще пристигат почти толкова бързо колкото и пътническите.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
zashto triabva da se pravi novo raspisanie horata imat edno i sashto rabotno vreme
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Министрите на транспорта са за бесене!Железопътната инфраструктура е част от стратегическите обекти на всяка държава. Тя не само трябва да е приоритет, а и другите видове транспорт да я подкрепят и допълват, а не да я конкурират или направо руинират.
отговор Сигнализирай
11
Реалист
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
Както е тръгнало ще закрият всички линии и някой ще купи БДЖ за 1 лев. Докато не се разбие лобито на рейсаджиите ще е така. В цял свят влаковете се ползват приоритетно - сигурни са, комфортни и екологични.
отговор Сигнализирай
10
Гошу
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Веднъж за ташaк реших да си хвана влака от Пловдив за Пещера и пътувах 2 и половина часа :))) Таман време да се напоркаш яко, както и стана с мен де :)))
отговор Сигнализирай