IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Държавата държи "под похлупак" мръсния български въздух


Обратно в новината

Коментари Коментари

96
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Странно защо системите за измерване чистотата на въздуха са монтирани в квартали с парно отопление,а там,късето се греят на печки и от където се носи черна мъгла над целия град-няма.КЙого заблуждават чиновниците-нас или себе си или Европа може би.
отговор Сигнализирай
95
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Проблемът с мръсният въздух е само през зимата и само когато се горят гуми, дърва, въглища и какво ли не. да се бориш със замърсяване дължащо се на горенето на гуми, въглища, дърва и т.н., като ограничаваш колите, е меко казано огромна "умнотия". Вярно е, че има болни хора на тема колко лошо нещо е колата и как трябва само най-богатите да притежават кола, но трябва ли да падаме толкова ниско?!
отговор Сигнализирай
94
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Проблемът е че се събра цяла България в София.Чак сега разбирам защо е имало жителство през соца. Да, не е било демократично, но е било правилно.
отговор Сигнализирай
93
До До 85
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Съгласен.Мисълта ми беше, че дори за автомобил произведен преди 92 (според англичаните Евро 1 влиза в сила тогава, може би за UK), ако е бензиново и ДВГ-то е читаво, с малко усилия и подобрения може да се достигне някой от тези стандарти. Не случайно цитирах и статията, защото тя се фокусира на дизели с Евро 6.От друга страна, колите са като печки - каквото сипеш, същото изгоряло ще излезе през ауспуха. Но никой не поставя акцента върху състава и качеството на горивата, а за и контрола им.
отговор Сигнализирай
92
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Само с глупости се занимавате преди 30 години се караха коли без катализатори и бензина беше с олово, заводите пушеха страшно, ТЕЦОВЕТЕ бяха на въглища. 50 % се топлиха с печка с твърдо гориво и всичко беше супер. Сега няма такива заводи, ТЕЦОВЕТЕ са на газ бензина е без олово и 60 % колите са с катализатори. Само се чудят как да ни глобят и как да откраднат пари . Смех и ЦИРК
отговор Сигнализирай
91
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Шопаdaaaaaaaa
отговор Сигнализирай
90
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Като се опитвате да пишете статия, поне я пишете професионално. Кои са тези 10 града, за които се споменава и защо се крият в тайна?
отговор Сигнализирай
89
Нека виии
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
Докато карате коли трета употреба от Италия и Германия ще е така!Пътувам доста из Европа и като гледам по-бедни и изостанали от българите няма.Даже в Македония и Сърбия хората живеят по-добре.Така че всеки народ заслужава съдбата и управниците си.
отговор Сигнализирай
88
До 88
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Прав си. Като се замисля колко прах вдигат от улиците вятъра на първо място, но и пешеходци, велосипедисти, тролеи, трамваи, ел.коли, автобуси, камиони и ... леките коли с ДВГ.
отговор Сигнализирай
87
До 85
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Всъщност връзка има между това кога е произведена колата и какво излиза от ауспуха - когато е произведена колата е трябвало да отговаря на някакви норми, като произведените по-късно коли, отговарят на по-строги норми. Останалото наистина е поддръжка и т.н., както си написал. Евро 4 е от 2006 година за повечето видове МПС, така че има разлика дали колата е преди въвеждането на Евро 1 (октомври 1994) или е след 2005, т.е. поне по Евро 4.
отговор Сигнализирай
Новини