IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

2017-та: 681 българи загубиха живота си в катастрофи! Докога?


Обратно в новината

Коментари Коментари

21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 7
Чалгар + автомобил = проблемМарката, моделът и годината на производство на чалгаря намат значение.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
А фаровете светят ли светят!
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 8
Не са виновни нито пътищата, нито автомобилите, а задкормилните устройства с дефектни чипове.
отговор Сигнализирай
18
Докога ли?
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 5
Жертви ще има и то много, докато няма контрол за спазването на правилата. Така е по света. В България никой не спазва правилата, като чужденците шофират най-опасно. Българите като шофират в държави, в които има контрол за спазването на правилата, са примерни шофьору с висока култура на шофиране.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 8
16, Кви глупости, бре...българина набримчил дъртата си 20 годишна *** със 160 и после пътя му виновен като се претрепе? Изпреварва рисковано, надценява качествата не само на автомобила а и своите... основно от комплексарщина това е истината.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
за 10 То е нормално за такива мощни автомобили да летят с 200, но често по магистралите ще видите товарни бусове да летят с 160-170...Оня ден си карам някъде до Ямбол по Тракия някъде със 130 и един жълт бус мина покрай мен с поне 20 км отгоре. За кво си говорим...
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 9
До Анонимен 15Глупости! 2 млн. българи вече се изнесоха от България и карат из Западна Европа. С нищо не са показали, че карат различно от европейските си колеги. Просто там пътищата не са убийци. Освен това има изследвания по въпроса на запад, които са показали, че главния фактор за безопасността и намаляването на катастрофите е състоянието на пътя. Затова там отделят огромно внимание на състоянието на пътищата и организацията на движението. Тук само повтаряме рефрена за шофьорите-убийци.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 7
до 13 Истинския убиец е културата на шофиране на българина, папагал!
отговор Сигнализирай
13
Osman
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 7
Айде пак турците и ромите виновни. Ако държиш, попитай за тази таблица и виж колко от хората там са такива. Тук има и нелепо загинали, невинни хора. Но като цяло, комплексарщината убива най-много. Не избивайте комплекси зад волана, за да не станете клетка в тази екселка.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 5
Докога? Докато има пътища убийци - тесни, без асфалтирани банкети, без маркировка, зле осветени, с лоши включвания, целите на дупки. Истинските убийци са пътищата. Дори новите магистрали са зле.
отговор Сигнализирай
Новини