IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

2017-та: 681 българи загубиха живота си в катастрофи! Докога?


Обратно в новината

Коментари Коментари

111
Пешеходец
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Няма адекватни и изпълняващи се наказания , затова . А Пътна полиция отдавна е само статистически отдел . Държава в която управляващите тотално са абдикирали от задълженията си такива неща като катастрофи , показни убийства , ненаказуеми измами и корупция на държавно ниво са нещо ОБИКНОВЕННО и част от ежедневието . И апатия и безразличие са единствените реакции която предизвикват .
отговор Сигнализирай
110
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Относно обучението на шофьорите. В България имаме много часове и задължително обучение. Проблемът не е, че не се обучават добре шофьорите, а че като почнат да карат влизат в джунглата и почват да правят нарушения, както всички останали. Във Великобритания и Белгия например, можеш да се явиш направо на изпит, без да минаваш курсове. Там смъртността е най-ниска от цяла Европа.
отговор Сигнализирай
109
Баце
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 10
Статистиката вероятно е изкривена . От както целогодишно се въведе шофиране с включени светлини произшествията се увеличават ! Извесно ли е на полицията и колегите шофьори че огромна част от магистралите у нас са опасни за движение с повече от 50 км в час ? Магистрала Хемус на места в лявата лента е пропаднала и е опасна за движение а в лявата се кара с максимална скорост 80 км защото е опасна ? А останалите пътища ОЛЕЛЕ . Бог да ни пази защото Али Минету *** не прощава !
отговор Сигнализирай
108
До 109
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 8
Неправилни изпреварвания, както и всички останали нарушения, се правят само когато няма контрол за спазването на правилата. Самосъзнанието няма нищо общо - това е заблуда, за да се прикрие фактът, че КАТ трябва да се закрие, защото е структура особено вредна за безопасността на движението.
отговор Сигнализирай
107
...
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 9
тук не става въпрос, че колата е мощна и вдига 400 км/ч. не става въпрос, че вече имаме що годе нормални пътища, не става въпрос, че имаме и маркировки и знаци що годе добри.. единствено става въпрос за САМОСЪЗНАНИЕТО И МОЗЪКА на човека.. докато хората правят изпреварвания в завой на 5-6 коли няма как да стане. не са ви виновни нито АПИ, нито КАТ, нито никой. Сами сте си виновни.
отговор Сигнализирай
106
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Има една малка подробност, която малко хора знаят, а проправителствените медии услужливо спестяват.До 2010 година жертвите за статистиката се броях, като се включваше и броят на починалите в ПТП не само на самото местопроизшествие, а и след това в болницата.ГЕРБ направиха поправка, като вече броят само загиналите на място.Оттам идва разликата. Реалната цифра за 2017 не е 681 а някъде между 3000 и 3200 загинали при ПТП.
отговор Сигнализирай
105
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
И естествено упрпавляващите нямат никаква вина.Защото те са Светците от ГЕРБ.Виновни могат да бъдат само Станишев и Орешарски.Ама тях май отдавна ги няма.
отговор Сигнализирай
104
До 103 бачо
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
Това твоето е една голяма заблуда, която благодарение на усилията на КАТ да я разпространи, се шири сред поне 80% от хората в България. В нормалните държави, всеки щофьор е убеден, че ако направи нарушение, неизбежно ще бъде санкциониран за него и там не правят много нарушения. За това не е необходимо да има многоброен КАТ и никъде по света това не е въпрос на самосъзнание.
отговор Сигнализирай
103
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Едни умни хора бяха оценили някакви 80% и добавка *** за зеле. Дали процента не се увеличава?
отговор Сигнализирай
102
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
хммм добра статистика, мислех че са повече ... все пак преди 10 години бяхме около 2000 на година
отговор Сигнализирай
Новини