IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Нов ад на пътя! Автобус с деца в канавка край Велико Търново


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

81
анонимен
преди 7 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
ядене и пиене на корем по великден това е вьзмездието на 14 април националентраур в ловния парк кьдето се разхождахме нямаше място кьде да стьпиш камоли да седнеш и всичко яде и пие и се хили
отговор Сигнализирай
80
Реално
преди 7 години
Харесвам 30 Не харесвам 1
Трябва да се започне от законодателството. Все едно умишлено някой закони не са обновявани от над 30 години!!! Например призън-бреикарите: Оказа се, че охраната на затвора не може да стреля по бягащи затворници, защото ако ги убие - убиецът ще бъде съден?!? Това е Само 1 пример. Трябва да протестираме за реформа в законодателната власт, а не цените на бензина.
отговор Сигнализирай
79
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 37 Не харесвам 2
Абе оня тлъстия Ленторез, къде се скри ?Или вече в България се превръща за нормално да се обръща всеки ден по един автобус и да загива по десетина българи ?!?!?!?!?!?!?!?
отговор Сигнализирай
78
Гробокопач
преди 7 години
Харесвам 30 Не харесвам 3
До АнонименОставка, оставка, оставка, оставка...!
отговор Сигнализирай
77
Без име
преди 7 години
Харесвам 26 Не харесвам 2
За нови автомобили,автобуси трактори трябват пътища,не пътеки.На село пътеката за клозета е по голяма и здрава.
отговор Сигнализирай
76
мнение
преди 7 години
Харесвам 34 Не харесвам 1
Глобите трябва да бъдат процент от доходите на нарушителя, както вече е в много държави. Защото няма как някой който взима 5 бона на месец да се стресне от глоба 50 лв. За такъв 50 лв са нищо и по никъкъв начин няма да го накарат да не прави простотии по пътищата. Но ако глобата е 10% от дохода му и трябва да плати 500 лв , тогава сериозно ще се замисли как да шофира
отговор Сигнализирай
75
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 36 Не харесвам 1
Българи, управялватт ми меганекъдърници, назначени единствено на партиен признак и вярност към Вожда.Няма нито един професионалист в Държавата, нито един министър, който да си разбира от ресона.Само вземат заплати и се мазнят на Тиквата.Как искате нещата в държавата да вървят.Тя е Огледало на всички нас.
отговор Сигнализирай
74
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 33 Не харесвам 2
Ще задължите всички да са с колани?Що за глупаво изказване?Че то си е задължително по закон, само дето у нас полицията не лработи и не заслужава това, което получават служителите й.Кога ще почнат да глобяват наистина сериозните нарушители? Клечат, като гарги край ограниченията за снкорост, а те у нас са на всяка канавка и завой. В същото време покрай тях фучат мотористи без номера и скъпи возила на връзкари-коп. ел. даци и никой нищо не им прави.За пътища плащаме като в белия свят, а не сме
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 35 Не харесвам 2
Липсата на контрол за спазването на правилата по пътищата на България е първопричината за над 90% от катастрофите и за над 95% от нарушенията в България. ...И какво? КАТ да сложи на дясната седалка до всеки шофьор по един катаджия ли? Да го контролира непосредствено? Истината е в осъзнаването на отговорността на действието шофиране. Причината е в манталитета на шофьора. Няма как някой да ти назначи личен пазвантин да те контролира освен ако не си член на стадо.
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 35 Не харесвам 3
Проблемът не са коланите в автобусите, а неспазването на правилата. Това просто е поредното доказателство за същшествуването на една паразитна структура, наречена КАТ. Никакъв контрол, никаква дисциплина, пълно нюбезобразие в маркировката и пътните знаци. Всеки прави каквото си иска, защото все ще попадне на някой тумбак, който за 1 "кафе" ще го пусне да прави същото...
отговор Сигнализирай
Новини