IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Колкото и санкции да наложим жертви на пътя ще има!?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

36
Iceblast88
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До 36Защото повечето джигити МПС-тата им са регистрирани на имената на баби, дядовци и инвалиди. Почти никои не си прави труда да прехвърля на негово име собствеността. Затова има и толкова данъци за събиране. Водят се на името на някой починал, без доходи. Или дори и да са тяхно име те официални доходи нямат, взимат помощи, а те не могат по закон да се запорират. Просто трябва в патрулката да има и 1 от НАП които като направи проверка за доходите да конфискува МПС-то на момента.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Ключът е в събираемостта но глобите. А истинският въпрос е: защо след като изтече законовия срок на плащане, не се предприемат мерки за принудително събиране? Значи в България, ако дължиш пари на банка, веднага след просрочието ти се налага запор на имущество. Ако дължиш пари на държавата запор не се налага. ЗАЩО?
отговор Сигнализирай
34
Iceblast88
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Да не говорим и за факта, че има един етнос които откровено си кара без книжки, пияни, закони не спазват защото не ги знаят и никои не ги закача. За чуждестранните превозни средства ( ТИР-ве и коли) тях също никои не ги бута (защото КАТ нямали лиценз) и си минават спокойно с по 200 снимки които не се плащат защото докато стигне до КАТ то тези МПС-та вече са извън БГ. Пък и митниците нямат връзка с КАТ и няма как да проверят за стари задължения. Абе цирк и половина.
отговор Сигнализирай
33
Iceblast88
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Друг пример за тотален отказ на КАТ и ДАИ да си вършат работата - всички знаят, че има таксита без книжки - и колегите им ги знаят и КАТ ги знаят обаче не ги пипат. Има и много таксита които са си откровено луди, но карат хора. Да не говорим, че в много градове градския транспорт е набор на водачите си (по 50 годишни дараци), как минават технически преглед като се чупят всеки ден и са целите изгнили е мистерия дори за самите водачи и хиляди ръждясали и разпадащи се морги има в движение.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Това с повишените наказания отдавна загуби актуалност. Има една прослойка, която толкова спазва законите. Оправете пътищата, сложете адекватни знаци и контрол. Онези шкембелиите с шапки да помагат при проблем, а не да се крият в храстите.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Специално за каране без книжка, това си чист опит за убийство и би следвало да се съди за това. И виж как след това драстично ще намалеят тези хора.
отговор Сигнализирай
30
До 28 Стамат
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Не се пишат глоби. 2000 глоби на ден при 200 милиона нарушения на ден, означава, че не се пишат глоби.
отговор Сигнализирай
29
До 25 Жо
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
И аз съм шофьор от 42 години, но имам по-различни наблюдения от теб за пешеходците на пешеходна пътека. По тогавашния закон имаше разлика между зебра и очертана отстрани пешеходна пътека. Софийските шофьори спираха при пешеходна пътека тип зебра, както изискваше закона, но в провинцията масово не го правеха. Това че пешеходната пътека е продължение на тротоара се появи не чак толкова отдавна и масово по-старите шофьори не го знаят. И сега в София спират, а в провинцията не спират на пешеходна пъ
отговор Сигнализирай
28
до дядо Пижо
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Ако ти е наистина толкова пенсията, не виждам изобщо как може да караш кола. А ако наистина караш, значи имаш други доходи и те могат да ти покрият нарушенията.Тука всичките герои от хоремага - на приказки голямата работа, *** като става дума за правила и задължения, все другите виновни - държавата, времето, пътищата, само не и те самите. Щом караш кола и вършиш нарушения - направил си си сметката и имаш пари за глоба.
отговор Сигнализирай
27
Стамат
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Пишат се глоби, ама много хора не ги плащат. После НАП се пробва да ги събере, ама почти без резултат. Вземат се книжки, ама хората продължават да карат, все едно всичко е наред. И 50000 лв. да станат глобите, пак ще е същото, пак ще си карат без книжки, пак ще има неграмотни с купени книжки, пак ще има вечно бързащи *** с по 200 км/ч., пак ще има тирове въпреки забраните. Нищо няма да променят така. Инфраструктурата и мисленето на всички водачи са проблемите
отговор Сигнализирай
Новини