IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Мрем като мухи на пътя! 2017-а: 682 жертви. Тази година колко ли ще са?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

90
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
ами имаме ли пътища ? да не говорим за пътната маркировка прави се с тебешир икъдето е имало проблем със загинали , пониква ново ограничение на скоростта 'нова хранилка " , така полицията решава проблема в България , ба де говорим за трапищата по пътното платно преди 2 години рехабилитираха пътна отсечка бяла - копривец ...вече се кърпят кръпкитею няма такава държава
отговор Сигнализирай
89
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Във всяка една държава контролните структури на държавата определят начина на шофиране. България не е изключение. Как се шофира в България зависи от КАТ.
отговор Сигнализирай
88
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Има си логическа последователност за катастрофите и жертвите. Първопричината е липсата на контрол от страна на КАТ, което неизбежно води до много нарушения от шофьорите, а многото нарушения водят до много катастрофи и загинали. КАТ винаги пропускат вината си и хвърлят цялата вина върху шофьорите, на което 80-те процента вярват.
отговор Сигнализирай
87
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Когато направиха сегашното Цариградско шосе преди около 50 години, разрешената скорост беше до 110 км/ч. За единица време преминаваха повече коли в сравнение със сега и имаше по-малко катастрофи. Сега шосето изглежда като с повече коли, но реално минават по-малко заради по-ниската скорост, което води до повече катастрофи.
отговор Сигнализирай
86
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Една от причините за повече катастрофи е прекалено ниската разрешена скорост в някои участъци, много под безопасната скорост за този участък. Експертите по света знаят, че при такова разминаване катастрофите се увеличават и не го правят. В България по съвет на КАТ, още повече намаляват разрешената скорост и катастрофите се увеличават.
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
В България така и не се разбра, че в КАТ няма експерти по пътна безопасност и за всяко нещо свързано с движението по пътищата се слушат непрофесионалните съвети на КАТ, а те на практика винаги са погрешни и често са базирани на невярната статистика на КАТ. Затова и мерките са напълно погрешни.
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Под влияние на КАТ, 80-те процента са убедени, че само високите глоби и наказания ще спрат нарушенията. По света отдавна са разбрали, че високите глоби не спират нарушителите. В държавите, в които правилата се спазват, шофьорите са убедени, че ако извършат нарушение, неизбежно ще бъдат санкционирани и не правят нарушения. В България всичко е безнаказано.
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Всеки ден в България се извършват средно над 200 милиона нарушения. КАТ санкционира около две хиляди, повечето след ПТП. Според министъра КАТ нямат вина за това.
отговор Сигнализирай
82
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Министърът защо мълчи за вината на КАТ? Всеки експерт по света знае, че правилата се спазват само ако има контрол.
отговор Сигнализирай
81
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Няма контрол, няма и спазване на правилата. Просто е.
отговор Сигнализирай
Новини