IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

С БДЖ през 2023 г.: От София до Пловдив за час


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Мене
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
В ***, ако няма схема, никой нищо няма да подхване да прави. Личният интерес е на първо място. Ето затова и така ще си кретаме - бедни, недооценени, с лоша инфраструктура и мижави и несериозни инвестиции. Китайците няма да търпят Пеевски и Златев да им казват къде какво да се случва, заради това и не инвестират тук.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Надявам се да сте прочели за магистралите в ЗАДНИ БАЛКАНИ , финансирани от Китай с няколко милиарда !!!!! През 2010 Тиквата ни обеща светло комунистическо бъдеще с десетки милиарди от ...... Катар , Кувейт ....а преди няколко месеца и от Обединени арабски емирства ! Не си прав професор Иво Христов повече от 90 % сме .
отговор Сигнализирай
13
Т. Живков
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
След една петилетка ще изпреварим Англия!
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Те и тунел под Стара планина пак щели биле да правят. Вече я надупчихме като швейцарско сирене. И да се хвалиш с нещо което е било и да го представяш за невероятен напредък е малко глупаво.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Абе , преди да спечели ,, борисов трети " , Собственика на ГЕРБ ни лъжеше за 200 км/ ч София - Бургас ???!!! Тогава ви излъга , че ще върне откраднатите 4 милиарда лева от КТБ !!!Говори се за острови и Барцццелона , ама 3 % от българите не вярваме на истината !
отговор Сигнализирай
10
ДС
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
Да го видя няма да го повярвам. Между Пловдив и Ямбол подмениха трасето. Питам един служител на БДЖ защо след като е ново трасето разписанията са същите - влака пак е бавен. Отговора: много сложно е да е се променя цялото разписание.
отговор Сигнализирай
9
Ганчо
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Загледах се в локомотива - серия 07. Този локомотив на Горна Оряховица сигурно работи на две тягови групи. Поне да бяха снимали някое Дезиро - ако е останало читаво. Жлка работа.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 3
до 7. Не грешиш но когато това разстояние се изминаваше за 58 минути имахме държава и нови влакови композиции. Локомотивите 04 серия развиваха до 140 км в 4ас. 15 години съм карал такъв. Железният път се подържаше от жп воиските. Нямаше никакви кривини и пропадания на колковозите. Но това време отдавна отмина и вси4ко се крепи на 4естна мутренска.
отговор Сигнализирай
7
Ганчо
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Боже колко лъжат. Ало НКЖИ къде след рановиране влаковете Ви се движат със скорост по - голяма от 60км/час. Пример - Пловдив-Свиленград в участъка до Първомай. Това са политически изказвания в подкрепа на слабото ръководство на Министерството. НКЖИ да си погледне долното и горното строене на пътя, тунелите, гаровите съоръжения, че много от тези работещи в НКЖИ трябва да се обесят на конзолите на контактната мрежа на централна гара. Пропаднала работа. Като мине влак по релсите хвърчат гейзери от
отговор Сигнализирай
6
Ставрю
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Кое, ко рече!? Малиии то ще е страшничко като влачи о на ужасите като знам какви локомотиви и вагони имаме дето стават само за кокошарници. Или ще купим един локомотив и ще го плащаме 50 години щото и бацето и цецето пък и посредници търгове малии ще стане *** и цената.
отговор Сигнализирай
Новини