IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Лятото - най-тежкият сезон от "войната по пътищата"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
До ник
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Ти да не си катаджия? Те са на този принцип и затова всеки ден по пътищата на България има над 200 милиона нарушения, от които КАТ санкционира за 2000 с голяма санкция и нарушенията се увеличават. Вдигат санкциите и нарушенията още повече се увеличават и така вече 28 години.
отговор Сигнализирай
15
ник
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
До До 14 :Много е съществен размера на наказанията има разлика да те глобят 20лв или 500лв
отговор Сигнализирай
14
До 14
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Почти си прав. Почти, защото не е нужно наказанията да са строги. Нужно е да са неизбежни. Умните хора отдавна са го казали - ефективността от наказанията се измерва с тяхната неизбежност, като размера на наказанията е несъществен.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
За войната по пътищата най-голяма вина имат тези, които говорят за манталитет, култура, възпитание, обучение и т.н. и така отклоняват вниманието от истинската причина - липсата на контрол за спазването на правилата. Само в държавите, в които има контрол, правилата се спазват.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
В развитите държави са имали същия проблем. И са го решили със строги, незабавни, неизбежни наказания. Нарушение - снимка - удръжка от доходите. Тук наказанията са строги, но няма кой да ги констатира. Ако пък случайно ти наложат, има десетки начини да избегнеш глобата. Е, чакайте да се само-превъзпитат, ние обичаме да преоткриваме топлата вода. За съжаление цената но това чакане е твърде висока.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Причините са комлексни и разнородни.Смея да твърдя обаче,че в основата е липса на шофьорски манталитет-дисциплина,етика на пътя,толерантност,строго спазване на правилата.Следват лошата инфраструктора и слабите закони . Пълно е с комплексари и аматьори зад волана,но са си повярвали ,и на себе си,и на колите си !! Скоро един такив дрифти по Тракия на аквапланинг...Сега дрифти из облаците !
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Този Нестимир Ананиев е поредното доказателство, че в България няма експерти по пътна безопасност.
отговор Сигнализирай
9
За Тракия и Хемус
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Потвърждавам казаното от госпожата по-долу. Между Чирпан и Стара Загора в посока Бургас само крайна лява лента е използваема. Ползвам Хемус почти всяка седмица - там на места е неравно, а за това на Тракия говорим за цяла отсечка от десетки километри без прекъсване с дълбоки коловози, пресечени с други неравности и вдлъбвания. Ако останеш повече от две минути в тая лента, със сигурност ще се пребиеш. Такова чудо няма. Пълен провал. Хора ще умират тепърва там
отговор Сигнализирай
8
Архимандрит Груйчо
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Въведете Бонус Малус - знайте ли колко бързо ще се оправят нещата.
отговор Сигнализирай
7
Керпеден кътил
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Грешка.Трябват курсове по етика. В училищата.
отговор Сигнализирай
Новини