IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

И АПИ, и полиция настоявали за ремонт на зловещия път, но...


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

127
омерзеност
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Тези журналисти кога ще започнат да питат отговорните лица - например фирмата изпълнител Трейс. Да не стане като зам.-директора на Финансовия надзор, която не беше с нищо виновна, но никой не я попита кои са отговорните лица за бездействието и мълчанието по казуса с Гражданските застраховки и тя също си мълчеше и не издаде кой е виновен, навързани всички като свински черва са в тези агенцийки, как иначе ще оцелеят, ако не са на хранилка в някоя службичка.
отговор Сигнализирай
126
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Защо тук всичко е десето качество? Храна-помия, асфалтът пропада на първата година, дрехите - китайски ***, лекарствата - ментета.Големите компании също продават стоки със занижено качество. Например в магазин на Адидас в България стоката е само в черно, сиво и тук-там войнишко зелено. В Испания в магазин на същата марка цветовата гама е зашеметяваща. В Европейския съюз сме, но не знам кое ни е съюзното...
отговор Сигнализирай
125
КуКу
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
На някой направи ли му впечатленение "ПЪТЯ Е ПРИЕТ БЕЗ ЗАБЕЛЕЖКИ" за какви дефекти които не са отстранени става въпрос в този случай?!
отговор Сигнализирай
124
КуКу
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Пипимного си прекалил със сериалите, как реши че липсва проект кои са КАТ да удобряват проекта, като изключим ПОД и ВОД ако знаеш какво е това и какво е това грапаво покритие за тая надморска височина ?
отговор Сигнализирай
123
Бахуро
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Защо пишете "фирмата" ами не и напишете името? Защо едни и същи все печелят и все си оставят ръцете ? Защо продължават да им се дават държавни поръчки?
отговор Сигнализирай
122
Пипи
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Едно време имаше ПСД - проектно сметна документация. Проект за работа не се одобряваше без да има този елемент от дейността на даден ремонт. Очевидно в случая, а ни само в този, липсва такава документация. При наличие на подобен проект нямаше начин да не направи впечатления на служителя от КАТ, че не е предвидено грапаво пътно покритие, което е задължително за такава надморска височина, и подобен наклон на пътя. Липсата на грапаво покритие е основната причина за настъпилото ПТП.
отговор Сигнализирай
121
без име
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
А знаете ли, че всички асфалтови смеси, които се полагат по пътищата в България, са с коефициенти на сцепление в пъти по ниски от тези в Европа. Ако някой се интересува от това, може да се поразрови и да прочете дисертационен труд в университета архитектура, строителство и геодезия по темата. Интересно защо никой не му обръща внимание след като някой се е постърал, отделил време и изследвал проблема. При приемане на обекти в България не се изискват измервания на сцеплението.
отговор Сигнализирай
120
Rucifer
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Коя е фирмата?
отговор Сигнализирай
119
АХЕ
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Трябваше просто да фрезоват настилката, да кажем 100 метра от началото на завоя, през него и 100 метро след него /за да е огледално за движението/. При фрезоване се награпява доста сериозно повърхността на асфалтовото покритие и подобрява сериозно сцеплениетно. Също така са могли да обърнат виража на завоя, за да не може при хлъзгави условия по лесно да се "изхвърля" МПС-то извън пътя. Ама сега извинения, обвинения. А просто трябва да мислим и да правим адекватни проекти за изграждане или ремонт
отговор Сигнализирай
118
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Вместо да се дават 5 милиарда за въоражение да се направят пътища ,да се реформира здравеопазването и образованието....а не зор за комисионни ...
отговор Сигнализирай
Новини