IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Лоши пътища, безотговорни шофьори... Кой е виновен?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

47
Ликвидация на КАТ
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
У Нас КОла на МВР И КАТ На пътя означава смърт или жестоки глоби.Тези издържани с ограбвани от народа милиарди униформени престъпници не работят за БЕЗОПАСНО Движение обратно.Издават тежко терористични лични документи и талони на автомобили позволяващи зомбиране,пси блокиране и обемно обсебващ ДМК включително с цел снимане на нарушители /обемно обсебени и зомбирани с техника на КАТ/ за глоби
отговор Сигнализирай
46
КАТ СА УБИИЦИТЕ
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Закона за движение по пътищата ЗАБРАНЯВА движение с включени фарове денем.ЗАбранява движение с включени фарове против мъгла освен при силен снеговалеж и при гъста мъгла.Забранява лепенето на отвличащи вниманието на водача стикери вкл НАГЛО Престъпни ХОЛОГРАМНИ Оръжия.НАгли престъпници на власт в София са принудили над 1 000 000 водачи да нарушават тези забрани.Ползват терористите от КАТ за принуждаване на водачите с непосилни глоби./ ДОТУК ВИНОВНИ СА КАТ.
отговор Сигнализирай
45
Истината
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Най-голямата заблуда е, че виновниците за катастрофите са винаги шофьорите или "задкормилните устройства", както ги наричат не особено умните. Затова 28 години по пътищата на България става все по-зле, както и заради все по-лошите пътища.
отговор Сигнализирай
44
Великият Винету
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
От тук резна малко с томаховката от там резна за някой приятел и накрая като седна във вигвама гледам че за матряла нищо няма...лошото е че много от по малките вождове ,дето аз съм ги правил вождове и личнао ги пазя от кола на смъртта ,въртят томаховките много здраво ,ще почна да скалпирам щото жреца Цацарунка Затворанка може и мен да скалпира на кола на мъченията.... Много от младите индианци предпочетоха други племена и май тук вождовете ще се изтрепеме ,та май на мостанга и в прерията...
отговор Сигнализирай
43
Я, па Я
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Глобите трябва да са въз основа на покупателната стойност (%) на автомобила като нов. Ако караш Ауди което струва 100 000 лв. като нова за нарушение да се взима % от тази цена. Но за това трябва и да се оправят всички пътни кусури. Така де, държавата да си свърши работата и да построи основната мрежа от магистрали и скоростни пътища, та да не се налага ако някой бърза по бизнес дела да кара рисково по републиканската мрежа. А то сега от Ботевград до Видин (200 км) се пътува 3 дена с камили.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 7
Обективната истина е че основната вина при ПТП е задкормилното устройство и всякакви други твърдения са абсурдни. Второстепенен фактор е състоянието на МПС-то и далеч след него състоянието на пътя! Основно правило е че трябва да се съобразяваш с пътната обстановка, ако пътя е осеян дупки, има голям трафик, ако вали дъжд, сняг и т.н. шофираш бавно и с повишено внимание. В България да носиш отговорност за собствените си действия е тема табу, винаги е виновен някой или нещо друго.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Кой е виновен ли? Има само един виновник и той е Бойко Борисов и безотговорните му институции които нищо не правят а само лапат пари за бездействието си и като всяка друга трагедия и тази ще бъде заметена из под килима.Така се действа в България за съжаление и винаги след дъжд качулка.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Някой кара ли ви да карате с 50, кето пътят е за 30? Някой кара ли ви да карате на малка дистанция, така че неравностите да ви изненадват?
отговор Сигнализирай
39
Я, па Я
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Не адекватно построени за съвременните условия пътища. Основата на по голяма част от пътищата в БГ са за камиони от 40те и 50те години до 12 т. Днес има камиони от по 40 и 50 тона. Основата подава и става на вълни, през лятото асфалта омеква и стават и коловози и това става и на магистралите. Даже те и новите пътища се строят особено некачествено. Пътните знаци и регулировка са абсолютно неадекватни. Главните пътища минават през селата което е недопустимо. Истинските нарушители не се наказват.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Има просто решение веднага да намалим в пъти нарушенията и катастрофите - закриваме КАТ като структура особено вредна за безопасността на движението.
отговор Сигнализирай
Новини