IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Проби от пътя-убиец – от повърхността, та до основата


Обратно в новината

Коментари Коментари

16
Киро Скалата
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
15 следователя, абе вие знаете колко са 15 следователя и колко много работа могат да свършат? Шерлок Холмс навремето с една лупичка се е оправял човека.. За какво са ви 15 следователя?
отговор Сигнализирай
15
Жо
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
В БЕЗБРОЙНИТЕ статии и коментари на "разбирачи" от всякакъв ранг, не прочетох не прочетох две важни неща. С каква скорост са се движили колите, в които се е ударил автобуса и какво е състоянието на гумите на автобуса. Както винаги, българинът, ако има ограничение 40, той кара с 50-60 и това го принуждава да "реже" завоя. Да, но в този момент на завоя изскача автобус, който също кара бързо, натиснал е спирачки и се пързаля, но с габаритите настъпва осевата линия.Скоростта и гумите важни фактори.
отговор Сигнализирай
14
Щерю
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Брях, и асфалт вече не можем да ядем - само пълнежи-ментета вътре...
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До Анонимен 9Точно така. Ограничението говори че пътя е много опасен. Защо е опасен е отделна тема. Следва анализ и търсене на отговорност. НО, хората са живи.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Дето е пропастта мантинелата трябва да тройно подсилена дори пътя да е качествен некой ако пукне гума или нещо се с.учи да не се изсипе като чувал с картофи в пропастта.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
TRACE ли поиска оставката на Нанков ?
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Ти ако си мислиш, че в момента инспекторите решават какво да правят дълбоко се лъжеш. Как е служител в някоя си администрация ще е в състояние да се изправи срещу поток в милиони, отиващи в управляващите?
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
До Анонимен 3А защо се строи, така че да е разрешено до 40 км/ч?Да станем пешаци или да тръгнем с волски каруци.Самото ограничение на скоростта говори, че пътят не е направен както трябва или не е локализиран правилно.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Преди ремонта на ТРЕЙС явно сцеплението е било по-добро. В Гугъл се вижда как даже я няма мантинелата, която никой не припознава като своя и не иска да я ремонтира. Как може да няма никакво отводняване и на практика да са построили едно корито. Защо завоят са го направили толкова некадърно, че да въвеждат ограничение вече 30км/ч в рамките на 300 метра(!)
отговор Сигнализирай
7
345654
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Е какво ще докажат, че по време на строителството бай Тошо не е сложил чакъл. Да гледат над стария асфалт какво е сложено и да видят защо не са уширили моста . Там трябва да има уширение в крива и ясна видимост към завоя. Кой не е разрешил да се ушири или кой го е проспал да го нареди, да го проектира, да го оцени и да го изпълни ?
отговор Сигнализирай