IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пътищата ни лоши, контролът – слаб... Трябва ни нов модел!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

57
Драмата не е в
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
споделената отговорност между институциите и техните ръководители, а в липсата на последици и последователност при прилагането им. Лицето Х, шеф на еди-коя си институция трябва да знае, че като неговите хора и той респективно, не си свършат работата ще има определени "бонуси" и те не са да продължи карирерата си като посланник тук или почетен консул там, а гарантирана и неизбежна "моряшка фланелка с обратно райе" по мярка за следващите няколко години. Тогава идват дисциплината, контролът и т.н.
отговор Сигнализирай
56
SD
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
55
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Какъв е тоя "нов модел", който очаквате? Нали си харесвате "модела Борисов", избирате си го, величаете си го...Да не би да го разлюбихте? Или почнаха да ви плащат, за да го дискредитирате? Мого ли плащат или са дребни стотинки?
отговор Сигнализирай
54
Един от Северозапада
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен52 За да са послушни, колега, за да слушкат...Много добре знаят, че ако не слушкат, са аут, и ще вегетират някъде , едвам свързващи двата края.Или вярваш в легендите за голямите специалисти и експерти, които са, постигнали сами и без протекция всичко? И че в Германия се успява със спане по паркингите, като преди това в България си правил хороскопи с компютър?А за Лилинцето-прочети и биографията, и си задай въпроса-може ли всеки обикновен българин/българка, да учеи и работи както тя?
отговор Сигнализирай
53
Един от Северозапада
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Какво се опитва да каже статията, което не знаем? Дали че трябват пари за ремонт, а няма, и ще трябва да вдигаме пак я винетки, я еко такси, я нещо друго?
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Защото обират парите и до подизпълнителите стигат някакви мизерни пари,които не стигат за нищо и те трябва да пестят от материали,за да направят пътя,така се появяват опасните и некачествени пътища.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Защо лоши бре? Нали бившия президент беше експерт по строителството им? После Лилито ли беше, кой, вече ги забравих всички калинки там... Интересно, но като се почне с Плевенлиев, всички до сега заемали тази позиция са жени. С множествени джендърни отклонения. Чудя се, защо другаря Борисов ги избира все такива?
отговор Сигнализирай
50
...
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Пичове в момента строителството е БГ изкарва повече пари от наркотици, уръжия, проституция и трафик на хора взети заедно! Така, сега представете си, че има и едно така наречено абе тоя път той реално най-много да струва 1 милион лева, ама ние ше му искаме 20млн лв. Отделно то тоя милион лева дето реално струва ше спестим едни 600-700к лв и каквото стане това! Та такова е строителството тука в БГ! Аз даже се чудя как още се държат нещата цели!
отговор Сигнализирай
49
черно море 1913
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Работниците се подпират на лопатите, никой не бърза за никъде,само да стане 5 часа и да си хидят,махат стария асфалт и после пак го слагат, няма хубава основа отдолу, матерялите са пълни ***,фирмите УСВОЯВАТ много добре, всичко е нареден сценарий,жалко за милиардите европари пахабени за некачесвени поръчки, в другите държави тези пари се разходваха за доброто на народа, а при нас фирмички връщат ресно на партийките дали им сладките поръчки,виновни няма, това е най голямата гарнация в бг,срам
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
До като строителното министерство се ръководи от прависти, социолози, икономисти и други сти... ще е така. Мисли се как да се открадне, кой ще плати повече, какви простотии да измислят та шефовете да видят че се работи.
отговор Сигнализирай
Новини