IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

С поглед в бъдещето: Проектират магистралите за 30 г.


Обратно в новината

Коментари Коментари

19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
"но защо магистралите на ГЕРБ са също двулентови, а не 3-4-5 лентови"Защото при управлението на ГЕРБ, България намалява с 50 000 човека на година и вече сме под 7 милиона, колкото сме били и в края на Втората световна война.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
А защо магистралите на БСП не са трилентови след като за 26 години пет мандата бяхте на власт?
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Строителството на първият участък на магистрала Тракия е започнало през 1973 година, а проектирането започва от 1964 година. Колко години напред са гледали тогава преди 58 години? Първият участък е София-Пловдив и е завършен през 1984-та година. Тогава двулентова магистрала се е считала за достатъчна за десетилетия напред, но защо магистралите на ГЕРБ са също двулентови, а не 3-4-5 лентови и защо ГЕРБ се отказва от магистралите и ще прави скоростни пътища?! ГЕРБ гледа 50 години назад,а не напред
отговор Сигнализирай
16
Юлий Цезар
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Моите пътища на Римската империя са на 2000 години и са без дупки и имат отводняване ... а някой си мислят че откриват топлата вода
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Че те досега за 3 години ли ги проектираха?
отговор Сигнализирай
14
Факт
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Интересен факт е, че когато максимално разрешената скорост за пътя е много под безопасната скорост за пътя, катастрофите се увеличават. Тогава по предложение на умниците от КАТ, намаляват още разрешената скорост и катастрофите се увеличават, след което цикъла се повтаря - КАТ, намаление на разрешената скорост и ново увеличение на катастрофите.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Има максимална безопасна скорост за пътя, проектна скорост и максимално разрешена скорост за пътя. В България май няма експерти по въпроса, което води до повече катастрофи.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До Анонимен 10Досега не е строено едно към гьотере, имало е изисквания към изпълнителя, просто е било неудобно тези изисквания да се правят публични.
отговор Сигнализирай
11
Веско
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
А вземат ли като експлоатационен фактор каква ще е популацията по тези земи?
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
"Ако пътя е широк, равен и прав и позволява безопасно движение с примерно 140 км/час, препятствия ли трябва да слагат, за да я намалят до проектната."Не препятствие, а знак за ограничение и алчен полицай в храстите с радар и палка ще сложат за намаляване на скоростта.
отговор Сигнализирай