IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Мръсният ни въздух = 4300 живота годишно!?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
бс
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
проблемите ни Нено Димов, РИОСВ - ГЕРБ администрацията, ГЕРБ шайката общинарите ГЕРБери, ГЕРБерското кметство и Кроношпана в Бургас който е НАЙголемия замърсител с финни прахови частици в страната! Няма по малоумно изпълнение този завод да е вътре в града, а тия престъпни *** на хранилка от ГЕРБ да лапат пари от нашето здраве и да ни лъжат с уж взети мерки. ПРЕСТЪПНИЦИ!!!
отговор Сигнализирай
22
...
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Дигнете още цената на тока и газта и ще се топлят 100% на дърва!
отговор Сигнализирай
21
Бай Иван
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
В София засилен трафик има от септември до май месец. Проблем с въздуха има от декември до март.
отговор Сигнализирай
20
Фалшива новина
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Пак ни лъжат. От замърсяването приписвано на автомобилите, само 4% е наистина от колите, а останалите 96% са заради неизмитите от Фандъкова улици, от които колите и всичко движещо, вкл. вятъра, вдига замърсяването във въздуха. Тези проценти са от изследване правено по поръчка на столичната община. Делът на автомобилите е 1,6%, дела на неизмитите улици е 38,4%, а дела на печките се концентрира в малък период от годината в студените дни и само тогава има проблем, като тогава над 90% е от печките.
отговор Сигнализирай
19
Доц. д-р Чоко Боков
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
чл. 4 от закона за защита от дискриминация, "критерий".
отговор Сигнализирай
18
Доц. д-р Чоко Боков
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
няма нормативна база, установяваща термина "стара кола". 25 годишен таралясник на газ и редовна смяна на масла е евро 10 в ставнение с новите пластмасови смартфони на колела евро 6. гответе се да загубите редица дела за дискриминация на база възраст на актив.
отговор Сигнализирай
17
Жо
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
ДО ПОЯВАТА на Топлофикация през 1963 година, почти 100 % от българите се отопляваха с твърдо гориво- въглища и дърва. В един кратък период преди 1963 г. се появиха нафтови печки, но употребата им не беше за дълго. Тогава никой не говореше за мръсен въздух и забрана на печките, както и на МК Кремиковци, Москвичите, Трабантите, Вартбурзите, Ладите...А камионите, бусовете и автобусите направо изхвърляха облаци от черен дим по улиците.Та, питам, колко души тогава са умирали годишно от мръсен въздух
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
Захладня и пак почнаха старата песен на нов глас. Лятото всички дизели бълваха розички и нямаше проблеми. Стана студено и всичко се обърна....Разберете - колите не са чак такъв замърсител. Що не извикаме една независима комисия да направи проверка(германци да речем): така за едногодишен период? Лятото сме на 10-20% от допустимите стойности, зимата рязко минаваме над 100%. И колите били виновни за 40% от замърсяването?!? То и инфлацията е 3-4%, нали?
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Един Вулкан в Исландия опуши Европа колко цялата и икономика не можа за 10 години ... Та в контекста на простотията кога ще монтирате Филтри на Вулканите за да не замърсяват околната среда и чак тогава със постигнатия челен опит да забраните печките на дърва , старите автомобили и ТЕЦ ? Един голям самолет като излита изгаря колкото 800 автомобила - за самолети филтри ще се монтират ли ...
отговор Сигнализирай
14
Bill C
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Абсолютно безпаричието е причината за смъртта на тези хора. Кой луд ще кара стари брички още гори парцали ако има нормални доходи.
отговор Сигнализирай
Новини