IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Теснолинейката удари скала край Якоруда, спря движението


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

16
до един от германия
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Ти не гледай какво се прави в Германия. Там канят бежанци и после ги хрантутят, като им дават по няколко стотин евро на месец. От там акъл не взимай.
отговор Сигнализирай
15
до един от германия
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Нека се запази теснолинейката, ама ти ли ще и покриваш загубите в милиони на година? Или ще бъркат в джоба на целия народ?
отговор Сигнализирай
14
ЗАКРИВАЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙ
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
По тази линия отдавна не се превозват никакви товари (тирове и всякакви камиони) изхвърлиха БДЖ от играта. Пътниците, които пътуват на ден с трите влака, може да се съберат в 2 буса. А за атракция се доказа, че не става защото ретро влака пътува веднъж на 2 години и вози мераклии, които може да се съберат в 2 трабанта и приходите от тях не покриват само въглищата, които ла.па парната машина от Септември до Добринище.
отговор Сигнализирай
13
Tim
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Всеки си пише без да разбира от железопътен транспорт по тази линия не се случва често да има проблеми и малкото хора който отговарят за железния път се стараят но трябва да се разбере че жп транспорт без хора който да работят не се развива и подържа но за жалост от многото реформи в бдж се изпусна контрола и изпълнението на всички инструкции за движение и безопасност но във случая не се знае да ли преди това е паднала или по време на движение защото теснолинейката не се движи с висока скрост
отговор Сигнализирай
12
Един от Германия
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Абе хора, в Германия подобни стари теснолинейки са най-големия хит. Млади и стари туристи масово ги използват, дори и с парни локомотиви като в планината Харц. Подобна атракция в Германия е скъпо платена. Пътувал съм с теснолинейката от Септември до Велинград и съм се възхищавал на природата. С колата е стрес, а и върху шосето падат камъни от скалните масиви, надвесени се над него. Нека да се запази тази теснолинейка.Необходима е туристическа реклама.
отговор Сигнализирай
11
???
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Кратуне! Правиш ли разлика между Свличане и Срутване? Или и ти искаш да подражаваш на псевдо журналистите с научена някоя нова дума? Невежеството покорява все повече и повече върхове...Та в твоя стил-аз искам да стане свлачище в Министерския съвет и НС.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 10
От 25 години се говори за закриване на тази изключително губеща линия. Кога най-после закриването ще стане факт? Имам усещането, че нарочно не се закрива, за да участва активно в нарастването на общия дълг на БДЖ.
отговор Сигнализирай
9
Кратун
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
БДЖ играят на тука има - тука нема. Не може да се оставя не случайността да се стига до такива инциденти, които струват наистина много пари. Склоновете трябва да се ревизират и всички възможни срутища да се укрепят! Не може вечно да бракуваме локомотиви и да купуваме други!
отговор Сигнализирай
8
Шопо
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Алууу,БДЖ-то !!! Изтепаха народецо,бе!
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
ГРОБ сринаха държавата за 10години.Но те не са виновни.Вината е на простото балканско племе наричащо се българи.
отговор Сигнализирай
Новини