...от катастрофите се дължат на липсата на широк трилентов еднопосочен път + допълнителна аварийна ленти от точка а до точка б! С две думи не може Софийското околовръстно от Младост 4 до кръговото при Люлин да е само една лента, с ограничения на доста места до 20 км/ч! Това е безумие! И на тази отсечка ти да имаш наглостта да искаш бедния българин да плаща винетка! ***!!!!!!!!!!! Вечер от работа в къщи се прибирам за 90 минути!!!!!!!!!! ***!!!!!!!
отговорСигнализирай
52
вгз преди 5 години
142
Последен пост:всеки път, когато сядате зад волана, ТРЯБВА ДА СЕ ГОТОВИ ДА ПОНЕСЕТЕ ПЪЛНА ОТГОВОРНОСТ ЗА ВАШИТЕ ДЕЙСТВИЯ впоследствие на пътя. Вие сте тези, които решават да карат, вие сте тези, които може би преди това сте пили, пушили трева, шмъркали кока, или нещо по тежко във вената, вие сте тези, които натискате *** на газта и спирачката. Ще трябва да поемете отговорността, без значение от оправданията ви. Или по-добре не сядайте зад волана. Има и други седалки в колата...
отговорСигнализирай
51
Анонимен преди 5 години
92
В България виновни няма. Има само "ДАНО". И така ще бъде во веки. Който иска нещо по-добрео да емигрира на запад...
отговорСигнализирай
50
вгз преди 5 години
82
Господ отпадна като виновен, въпреки, че ги е създал - *** шофьори. Все пак не той им е дал книжката в ръцете. :)Така, че остана:- 95% за всяко ПТП, без значение от обстоятелствата е по вина на провинилия се шофцор;- 5% от вината е на тези, които са му дали книжката. Те са я дали на човек, който няма знания, умения, нагласата да бъде водач на превозно средство (без значение от вида на превозното средство).
отговорСигнализирай
49
Анонимен преди 5 години
287
От 20 г шофирам. По по-добри пътища от днешните не съм карал. Проблемът е в ниския умствен капацитет на задкормилните устройства.
отговорСигнализирай
48
до 33 преди 5 години
91
Преди време работех като шофьор в една частна фирма.Винаги сутрин имах кратък дневен инструктаж, които включваше именно и безопасно при каране с особеностите на очаквания ден.Инструктора си разбираше от работата си и това беше полезно за всички, много неща се научават.А не отнема повече от минута две на ден.Доколкото знам всички фирми трябва да го правят, но едва ли всяка фирма има добри инструктори за това.Но е полезно. Може подобна система да бъде разработена и на гражданско ниво .
отговорСигнализирай
47
вгз преди 5 години
81
47, те са се опитали да направят същото, но със 150 км/ч, не се е получило и на тях господ им е виновен, че ги е създал.
отговорСигнализирай
46
Анонимен преди 5 години
193
До 41"независимо от скоростта, с която са се движели" - аз него ден бях на път. В мъглата карах с до 30 км в час. И да е заледено с 30 нищо сериозно няма да стане. Така че аре стига извинения и глупости
отговорСигнализирай
45
вгз преди 5 години
92
За над 600 хил. км. съм минавал над много заледени участъци, влизал съм в заледени завои и все още нямам катастрофа. Вярно е, много добре познавам пътищата и знам къде какво ме очаква, кога да сложа веригите и т.н. До момента нямам акт за почти 25 г. шофьорски опти, нямам една катастрофа.
отговорСигнализирай
44
Гадняр преди 5 години
214
Ако в Бг по пътищата умират около 700-800 души годишно, а в Холандия няколко пъти по-малко, проблемът не е в пътища. Ако по нашите пътища караха холандци, смъртността щеше да е ниска. Карат обаче ***. Всеки ден *** ми рискуват живота. Пътищата са си ОК.
отговорСигнализирай
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години