IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Двуетажни автобуси джиткат под тепетата


Обратно в новината

Коментари Коментари

17
Tonyo
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Тези автобуси сигурно са втора употреба и понеже поемат два пъти повече пътници ще се движат не през 1, а през 2 часа. Тежко на тези, които в пловдивската жега пътуват на втория етаж. Пътували ли сте в подобен автобус от Пловдив до София - сякаш си в рибна консерва, особено ако не работи и климатика!!! А кой какво е припечелил от вноса им отделна работа. Но да си пожелаем занапред в Пловдив само такива автобуси да се движат. То и без това и от Германия и от Англия ще ги изхвърлят от употреба и трябва на някого да ги пробутат.
отговор Сигнализирай
16
Gaver
преди 17 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Думата "Ротел" означава "хотел на колела", т.е. автобус с място за спане, заспали журналисти... Що ще в градския транспорт такова чудо?!
отговор Сигнализирай
15
edin ot ostanlite
преди 17 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
abe ti k1de jivee6 ne te znam :) no na tezi dvuetajni avtobusi na koito az se vozq vlizat i maiki s koli4ki i hora s invalidni koli4ki i slepi! i to ne po 1 koli4a ami po nqkolko!Kak 6te gi izhv1rlqt neznam ;)moje bi v centralna evropa sa izmislili ne6to po napredni4evo neznam :) no v zapadnite pokrainini na evropa tova ne6to otdavna go ima ;)p1k i tezi avtobusi imenno sa po-udobni za6toto mnogo hora se ka4vat gore a dolu ima mqsto imenno za koli4ki s malki deca i invalidi!
отговор Сигнализирай
14
Мартин
преди 17 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ми аз понеже автобуси не ползвам, ама 1 път се качих на тоя двуетажния за атракцията - беше супер шоу! 8 и 9 до Дружба са 90% двуетажни. Много е яко!Проблем наистина е за възрастните хора и контрольорките, защото стълбите са много стръмни. Но пък те няма да се качват горе :)От втория етаж се виждат много повече неща, които инак в бързината остават незабелязани :)Да не говорим ко е яко като минава през някой улица цялата обрасла в клони и през 10сек се удрят в покрива :)
отговор Сигнализирай
13

преди 17 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
tova ne e nesto novo v sveta
отговор Сигнализирай
12
фифи
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Така е ,и в София имаше на 54,42 и 43 даже.Дори регистарионните им номера знаех..дечо! :)Неудобство идва от това,че хората предпочитат автобус през 5 мин и едноетажен,а не през 25 и 3етажен ако ще да е !В София не знам кои линии са толкова натоварени ,освен 111 сутрин (в южната част на София изобщо нямам идея;р)
отговор Сигнализирай
11
vesti ot centralna e
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
V Evropa tezi prevozni sredstva se izhvqrliat, zashtoto navsiakqde se zachitat pravata na hora s fizicheski problemi, na maiki s kolichki, na vqzrastni hora. Tezi avtobusi sa samo atrakcija, dai na naroda cirk i hliab i da e shtastliv...V stranata, kqdeto jiveia evropejskite normi sa drugi. Sqjaliavam.
отговор Сигнализирай
10
Аз
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Остави,че шофьорите са от дясно ами и вратите за спирките са от ляво, интересно ми е как ще се качват милите хора, ще минават в насрещното ли хаехахехае
отговор Сигнализирай
9
....
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
аман от софия, не си намерихте (като премерване, а не търсене) пи*ките, че пак се бутате преди 5 години имало, че като е имало къде са сега ;)
отговор Сигнализирай
8
Nikcho
преди 17 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
В София имаше преди 4-5 години двуетажни автобуси...По линия 42 и 54 се движеха!!!! Да се утичняват журналята.................................
отговор Сигнализирай
Новини