IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Дали? Магистралата Бургас-Варна - с пари от бюджета


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

56
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Тези магистрали и първокласни пътища,които се строят към момента са проектирани още през соца за съвсем друг вид икономика и за съвсем друг начин на стопанисване.На времето запада искаше да строи магистрали в България,но тогава власта се оправдаваше,че българина няма коли за такива магистрали,а запада отговаряше че и коли ще внесе.Е това вече е факт.Та заслугите дето си ги приписват герберите не е нищо друго освен хвалба.Дето се вика,посиняха им гърдите от тупане по тях.Ама само толкова.
отговор Сигнализирай
55
Трудовакъ до Кочо
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Грешиш и то много, уважаеми! АМ Тракия може да е важна за ДРУГАТА ЕВРОПА, но не и за нас! Заради липса на инвестиции в инфраструктурата Северна България и основно Северозапада отдавна са разгромена територия, като след война! Именно заради неправилното наливане на пари изключително в Южна България, Севера опустя, хората избягаха в София, Варна и в чужбина. Транзитните товари Азия - Западна Европа трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да се превозват с ж.п. транспорт, а не пътищата ни да са задръстени с ТИР-ове...
отговор Сигнализирай
54
Твърдо против Тол!
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Аз съм твърдо против въвеждането на ТОЛ система.Първо ще е под предлог, че трябвало да се правят нови магистрали и ще даът новите отсечки на концесия!После ще започнат да дават и старите вече построени магистрали / уж няма пари, пък нали ремонт трябва/и накрая ще се превърнем във Франция - майката на ТОЛ системата!!Уж богата държава, а народа със Жълти Жилетки и на улицата!
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Спирайте...Отраднатите милиарди от ктб не са твой , че да ги ползваш за каквото се сетиш.
отговор Сигнализирай
52
Някой си
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До Кочо #50 - Кретенски начин на мислене! В Северна България затова не остана нищо, нито хора, нито промишленост! Защото няма пътища! Никой не инвестира в район, от който няма как да си изкара продукцията.
отговор Сигнализирай
51
Спирайте...
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
...споровете. До година-две основните коридори в Южна България ще бъдат довършени. След това 100% от усилията трябва да се вложат в Северна - довършването на Хемус, връзката с Видин, Варна-Бургас и пр. Имаме реална възможност до края на следващото десетилетие да оформим перфектни магистрални пръстени. Това трябва да се гони на всяка цена! На крачка сме! / Апропо - само с откраднатите милиарди от КТБ можехме сами, без външно финансиране да завършим магистралите.../
отговор Сигнализирай
50
бай ганю
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
шипка..?бургас-варна..?на куково лято фантасмагориите на политиците да запълнят пространство със звуци
отговор Сигнализирай
49
Варна
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Няма съмнение че връзката София-Инстамбул и София-Атина е по важна от София-Варна и Варна-Бургас. Проблема е че през всичките тези години трябваше да се работи и по тези проекти, дори с 10км на година (това са едни 50мил.). Тунел под Шипка ще изкара румънците директно на гръцкото крайбрежие. Само добра връзка север-юг покрай морето ще гарантира че ще продължат да идват. Сега са 1/3 от туристите по северното черноморие.
отговор Сигнализирай
48
Кочо
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 11
До Трудовакъ до опетковМагистрала Тракия е важна за цяла Европа, личи си че мислиш ограничено. Не може да направиш път между Монтана и Шумен, защото за 50 хил. човека би било по-добре. Свързваш най-голямото пристанище в България с Европа и със столицата първо, свързваш Истанбул със София и Европа, както и Гърция. Каква е ползата да свържеш Добрич с Видин, а Камион от Бургас да пътува до София за 6 часа, без почивките.
отговор Сигнализирай
47
Трудовакъ до опетков
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
За съжаление, всичко за което пиша е вярно и не е повод за гордост. Парите от ЕС се дадоха не за това, за което трябва, за което е най - належащо и ще ни е от най - голяма полза, а това, което на ТЯХ им трябва. И преди 10 - 20 години се знаеше, че инфраструктурата е най - зле в Северна България, а в Южна има резерви и там може малко да почакат. Наляха пари в АМ "Струма" и АМ "Тракия", вместо в АМ "Хемус" и тунели под проходите Петрохан и Шипка, които са изключително необходими на икономиката ни.
отговор Сигнализирай
Новини