IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

И санкциите повече, но и жертвите на пътя. Защо?


Обратно в новината

Коментари Коментари

40
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
То е ясно защо...защото полицията отново е на места където е по-вероятно да отчете нарушение отколкото на опасни участъци. Всичко се прави с цел да се пълни хазната, а не да се предотвратят ПТП. Защото КАТ продължават да се крият в храсталаците
отговор Сигнализирай
39
гостенин
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Опростете нормативната уредба, направете правилата прости и лесни, а не в посока усложняване, каквото се прави сега. Вместо един се чакат три закона, а след като излязат пак ще се отчита неуспех. По-добре е да се правят пътища по които лесно се кара. Трябва да се изправят завоите и да се разширява платното. Пресен пример на обратна тенденция е новоасфалтираният път за Монтана през Петрохан. Пътят е стеснен и не е изправен нито един завой, навсякъде са нацвъкани ограничения от по 40 километра.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До РеалистИ не на последно място - простащината на целокупния. В страна, в която всеки се мисли за особненост и върви / шьофира по улиците сякаш има сертификат за изключителност няма как да се въвеждат правила и закони. В същата тая страна правораздавателната система е прогнила из основни, просто защото е населена със същия тип хора... Така че ако ще и космически глоби да въведат, докато всички не видят по телевизията "големци" с актове и тикнати в пандиза, няма нищо да се промени.
отговор Сигнализирай
37
Реалист
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Празните приказки за подготовката на шофьорите в шофьорксите курсове са само и единствено, за да донесат повече пари за автошколите. Колкото и часа да се учат да кормуват преди да вземат книжка, докато не излязат сами на пътя с един необходим минимум, няма да станат шофьори. Всички сме минали по този път.
отговор Сигнализирай
36
Реалист
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Никога и никъде по света по-восоките наказания, вкл. и глоби, не са спряли нарушителите. Колкото и нови закони да се напишат, ако тези закони не се прилагат за всяко нарушение, по-добре няма да стане. И в сегашните закони наказанията са несъразмерно високи, но нарушенията се увеличават, защото КАТ санкционира за по-малко от едно на сто хиляди нарушения, т.е. КАТ не работи. Вторият голям проблем е инфраструктурата, а на трето място е изключително лошата организация на движението и паркирането.
отговор Сигнализирай
35
Coocle
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Първо, не ги плаща Гугъл, и второ сайтовете за цигaнcko гей пopнo не плащат толкова. Посмали малко нулите.
отговор Сигнализирай
34
1234
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
в цяла европа ГО е на човека не на колата. това е живия пример че всички закони в България са срещу човека и за пари!
отговор Сигнализирай
33
м дааа
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
"Експертите ПОСИЧАХА още нещо...""каза, че нови санкции и ЗАВИШАВАНЕТО на старите за шофьорите очевидно ...."
отговор Сигнализирай
32
Некъф
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 6
Защото проблема се корени в подготовката на начинаещите шофьори която е обсолютно недосъатъчна! С 40 учебни часа не можете колело да ги научите да карат, а искате да станат добри шофьори!
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 29 Не харесвам 1
Почти по целия първокласен път м/у Варна и София има ограничения 40,50 или 60 км/ч на по-малко от километър разстояние. Ако не минаваш често в един момент ти писва и спираш да ги спазваш и идва момента където има опасно кръстовище или завои и наистина трябва да спазиш ограничението но не го правиш и става бела. Инфраструктурата на пътищата е най-големия убиец по тях!
отговор Сигнализирай