До Батко,Така е, личи си - по карането и мненията им ще ги познаеш.не случайно българинът оглавява черните статистики по пътя. Понеже е голЕм "пич" и "кара бързичко", все е с предимство.Те това са резултатите от комплексарското му мислене и поведение.Каквито и минуси да ти щъкат - това от гл.упака човек няма да направи, нито от комплексирания шофьор - нормален водач на МПС.
отговорСигнализирай
16
Анонимен преди 5 години
115
Само българският водач на МПС е с толкова малограмажен мозък.Карай си тротинетката и ако слушаш, може един ден да минеш и на електрическа.
отговорСигнализирай
15
Анонимен преди 5 години
116
Без значение къде са сложени - щом има пешеходни пътеки - спазват се и толкоз.А не разни недоразвити да "мъдруват" с празните си черепни кутии къде тлрябвало да се спазва и къде можело и да не се.И не е само у нас - пешеходни пътеки има по цял свят. В Париж има навред, плюс подлези и надлези, например. Един водач за две седмици не видях, който да си позволи да малоумства като прос.т български шЕфьор, че пешеходецът трябвало да се пази. Щом стъпи човек на пътеката - спира се и това е.
отговорСигнализирай
14
Zebra Crossing преди 5 години
62
Когато правеха ремонти на булевардите във Варна, вместо да направят някой и друг подлез, нацвъкаха зебри на 20-30метра една от друга на булеварди с по 5-6 ленти, какъв резултат очаквате.Например карам вечерта по силно наклонена улица, бавно, защото има дупки и кръпки, колата срещу мен спира рязко, спирам и аз преди зебрата.На пешеходците им видях само краката, докато пресичаха - пълна тъмница.
отговорСигнализирай
13
Бау преди 5 години
710
Проблема е, че възрастните хора си мислят, че всички ги пазят и им правят път. Истината е "малко" по различна...
отговорСигнализирай
12
Анонимен преди 5 години
100
"дано има камери, да не се окаже че загиналите са минали на червено"Ако за всяко неспазване на правилника трябваше да има смъртни присъди...Каквото виждам докато отида и се върна от работа, значи едно 20-30 човека трябва да ги екзекутират.И в това число не само пешеходци, а всякакви водачи включително на автобуси и тежкотоварни.То не са минавания на червено, изпреварвания в дясна лента, изпреварване на колона на светофар и заставане отпред... За спирания и паркирания даже да не говоря
отговорСигнализирай
11
Анонимен преди 5 години
916
Така е, Батко, то по резултатите и по коментарите тук си личи колко ниско е нивото на българския шофьор. Повечето са едни карачи, които не са книжка. Жалко е, че с такива като тях, които не познават ни правила, нито пък спазват дори елементарните такива, се налага да съжителстваме. Но: "Пр.ост народ - слаба държава"!
отговорСигнализирай
10
Батко преди 5 години
1227
Минусите, които получи номер 2 са достатъчен показател за културата на хората, които живеят тук. И всяка година ще става по-зле.
отговорСигнализирай
9
Анонимен преди 5 години
227
Ето го и тоя - Петър Димков, дето не знае за какво служи пешеходната пътека. А такива у нас за жалост са много. Затова сме първенци по катастрофи, телесни повреди и смърт по пътищата на глава от населението не само в Европа, а и в света. Като запрат няколко подобни и им вземат колите, ще да се понаучи и българското овче население, че има правила.
отговорСигнализирай
8
Анонимен преди 5 години
264
Само българският водач на МПС е с толкова малограмажен мозък. Само той си мисли, че е с предимство на пешеходна пътека.Добре, че има и бял свят, в който подобни ***.умници нямат думата. Свят, в който се бие през ръцете и през про.стата глава, която не спазва правила и все си мисли, че е в правото си да прави каквото й хрумне.И жалко, че у нас е на опаки и че контролните органи не работят, а санкциите за такива престъпници са ниски и не се лежи ефективно в затвора за такива убийства.
отговорСигнализирай
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години