IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Експерт: Зад кормилото на пътна безопасност няма никого


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Отвратен съм!
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До Хм!Ама тези от някакво измислено НПО стават досадни само реват,лаят и плашат като основната цел е да се показват и натрапват по телевизията,никой нито ги вижда нито ги чува .Жалки борци за уж пътната безопасност
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
....Добре бе хора с ВТ Рег пътувайте си и с 60км/ч на скоростните пътища, но ние кога ще стигнем до София ако караме целия път с 60-80км/ч, дори и скоростните. Ми раздалечете се, спазвайте дистанция (полезна е за здравето) и като си карате бавничко и ви изпреварват не давайте газ за няма нищо.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
За съжаление шофьорите вече масово нямат никаква култура и съобразяване по пътя, независимо дали карат бързо или бавно.Мин.седмица се връщаме Варна-София заради работа и на малко места има скоростен път и на тези места се хванали 5 коли "на влакче" да не можеш да ги изпревариш изобщо. Едно време не беше така - като виждаш че някой иска да те изпревари...намаляш да те пропусне, а не даваш *** газ и да се залепиш за предната кола. Или ако сте 2 коли и задният няма видимост, му присвяткаш...
отговор Сигнализирай
14
Факт
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Никъде по света яките глоби не са спряли нарушителине но в България онези 80% са убедени, че само така става.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
"а дотогава - яки глоби, докато им се отвинтят главите на селяците."----Само със законови глоби не става - трябва и някой да ги събира! Тогава ще има ефект. Отхелно, колко институции, институти, агенции и министерства се занимава с "пътна безопасност" и всеки казва - "това не е моя работа"!
отговор Сигнализирай
12
Хм!
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Проблемът не е в пътищата. Те у нас никога не са били по-добри. Проблемът е най-вече в селянията на пътя и нито КАТ, нито дори г-жа Русинова (откъде пък се пръкна тая коза?) могат да се справят с това, без ние като общество да се променим. Възпитание трябва, а дотогава - яки глоби, докато им се отвинтят главите на селяците.
отговор Сигнализирай
11
Опасно от безопасно
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
В това,, нло ,,има и ,,експерти ,,по всичко ,ултиматуми че ще вземат пътната безопасност в ръцете си малеее опасно става
отговор Сигнализирай
10
Опита си е опит
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Навремето, 1997-*** година, 3 близо 4 години след като бях взел книжка (година и половина казарма в тях), и след два часа (около 120 км) на пътя, баща ми искаше да ми купи кола. Спря се на 10 годишна дизелова Аскона, вместо 5 годишна бензинова Астра с думите - "С тази бърза кола някъде ще се пребиеш!". Оценявам го едва сега, колко е бил прав. Няма да коментирам подаръците на "резачки" на положените вчера изпит...
отговор Сигнализирай
9
Този експерт е уфтсъ
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Даже не овца, а уфтсъ! Да ме извините, че успях да напиша дума с 4 букви, с 5 правописни грешки. Да видим друго. Аз не съм експерт и затова написах в гугъл "разрешена скорост в Европа ". Излязоха сходни резултати, 50/60-90/100-130/140, съответно градско-междуградско-магистрала. Е, питам, скоростта ли е проблема, щом в другите държави няма толкова много жертви?
отговор Сигнализирай
8
Хм!
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Кой финансира това НПО, нарекло се с гръмкото име Институт за пътна безопасност (ИПБ)? Задачата му очевидно да намира чужди кусури, без да върши абсолютно нищо, а един от основните му източници на наприходи е участия в сутрешни блокове.Т.нар. "експерт" в това предаване е една трътла, която е учила за секретарка. Вероятно може да е експерт само по правене на кафе с кафе машина, но е твърде грозна, за да си намери работа по специалността. Затова се е захванала с "пътна безопасност".
отговор Сигнализирай
Новини