IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Евростат класация: България е на дъното по възраст на автопарка


Обратно в новината

Коментари Коментари

161
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До Анонимен 162Веднага ти отговарям!!По-нова е шестгодишната която технически е на около 1 година.Тази на 150 хил е технически на 10 години.Следва че десетгодишната трябва да се спре от движение.
отговор Сигнализирай
160
чичо Гошо
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Приятелю от Северозапада,няма никакъв шанс човек да започне нормален бизнес в Боковата мутроландия!Не се лъжете и не теглете никакви кредити,защото ще загубите и покрива над главите си!Много трагични съдби на приятели и съграждани съм видял.Една част от тях си заминаха от притеснение и болести причинени от стрес,а други посегнаха на живота си.Един мой градски си беше въобразил че ще е номер 1 в региона,а сега е на улицата,заедно със възрастната си майка.Просто го смачкаха герберастките фирми.
отговор Сигнализирай
159
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Стари коли няма. Има менте некачествени части на баснословни цени и корумпирани управници които си затварят очите. Как в Европа дават гаранция на ангренажен ремък 125 хиляди км. а в българия фирмени сервизи 60 х. и то на повисоки цени. Всичката помия от Европа се влива *** с любезното съдействие на власт имащите и комуниктическите новобогаташи.
отговор Сигнализирай
158
Fallschirmspringer
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
"България е на дъното по възраст на автопарка""Стига бе,сериозно.Няма как индустрията да е базирана на шиенето на *** и потници,но с чужди суровини,както и няколкото ограбващи полезните изкопаеми концесиики,но в замяна на това силно замърсяващи околната среда ,да искаме да вървим бурно напред.Но има разведряване на хоризонта и това е миража на завода на "фолксваген".
отговор Сигнализирай
157
+++
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Ако една кола е поддържана и технически изправна, какъв е проблема, че е по-стара? По-новите коли са предимно в по-голямите населени места, а по-старите са предимно в по-малките населени места, така че и проблем със замърсяването няма. За да има такъв проблем, колите трябва да са два пъти повече и да се използват поне 10 пъти повече от сега.
отговор Сигнализирай
156
Един от Северозапада
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
"Масовия българин е безработен и емигрира те ми пишат за разни автопаркове"Това е малкокато подготовка и сондиране на общественото мнение. Както при свинската чума.Видя се, че на 2-3 места протестират хората, другите-безропотно си мълчат, въпреки че са няколко пъти повече от полиция, жандармерия и армия.Се га очаквайте забрана за регистрация на коли над 10 години, и тихомълком спиране от пунктовете за ГТП на останалите стари, и народът ще си мълчи.Вносителите втора ръка и на нови ще спечелят .
отговор Сигнализирай
155
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Коя кола е по-стара? Една шестгодишна кола на 18 хиляди км или една тригодишна кола на 150 хиляди км?
отговор Сигнализирай
154
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Добре, че са боковистите, та дърпат малко нагоре със свойте лимузини, закупени с народна пара
отговор Сигнализирай
153
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Добро утро,добър вечер
отговор Сигнализирай
152
оцелял българин
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Не е вярно!Цвък Молитвата си има даже асансьор,а джендърите европейски не го взимат предвид!Я кажете,колко джендъра могат да се похвалят с асансьор,освен Цвъки Кауня!?
отговор Сигнализирай